Braaf en tikje Lui, of Heet en tikje vervelend

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Braaf en tikje lui, of heet en tikje vervelend

Braaf en tikje lui
43 (37%)
Heet en tikje vervelend
72 (62%)

Totaal aantal stemmen: 115

Dennis

Re: Braaf en tikje Lui, of Heet en tikje vervelend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 13:58

Geen van beide.

Het liefst heet en braaf.
Ik start nu 2 merries die flink heet kunnen worden in het werk, maar beide wel braaf en eerlijk zijn. Op wedstrijd kunnen ze echt met los rijden verschrikkelijk loperig zijn, maar wel beheersbaar. Maar raar ren, spring en vlieg werk komt niet in hun woordenboek voor. Ene merrie loopt Z, andere heeft afgelopen weekeind op 14 jarige leeftijd haar B debuut (net een half jaartje aan het werk!) gehad.
Beide merries lopen thuis ook beginnerslesjes, dan zijn het een stelletje slome hobbelpaardjes om te zien Knipoog. Dus braaf zijn ze zeker.

Maar heb ook een hete, tikkie stoute 3 jarige staan waar het zeker wel mee goed gaat komen. En een 11 jarige slome brave en flegmatieke hengst Lachen.

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 14:04

Toch liever de luie hoor Tong uitsteken .. We hebben hier een tinker staan, die kan ook zo heerlijk lui zijn, hij is ook vreselijk eenkennig, dus met een vreemde op z'n rug is ie helemaal niet vooruit te branden Clown .. Maar het is een heerlijk paard, en dat luie valt er wel uit te rijden, tenminste in mijn ervaring met dit paard. Ik hou niet van paarden die van hun eigen schaduw wegspringen om maar een excuus te vinden om hard te mogen

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 14:06

Heet!! Ik heb jarenlang een lui paard gehad en wat kost dat een energie!

Kan veel beter overweg met pittige paarden.

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 14:16

Tja, wij hebben een lui en braaf paardje en een redelijk hete (wel braaf). Onze voorkeur gaat uit vwb wedstrijdgericht naar de 'hete'. Vwb recreatief etc is de luiere gewoon prettiger. Ook is het erg fijn op concours gaan met deze, want alles gaat zo lekker gemoedelijk Knipoog Indien nodig kun je je met hem alleen redden. Alleen doordat ie wat lui is (mn in de proef), gaan deze gewoon minder omdat de aanleuning etc ook minder is. Das jammer, want hij kan super lopen.