Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
runningkawa schreef:nog ff en een heel harnas is verplicht...
Bespottelijk idee. 
Roos_s schreef:ik vind dat mensen elkaar ook op zitten jte jutten ermee hoor... Het is idd wel een goede bescherming, maar moet ook niet verplicht worden! Gelukkig i het met springen niet verplicht en nu maar hopen dat t niet gebeurd, laat ieder zn eigen verantwoordelijkheid uitzoeken..

MISTRAL94 schreef:Ik zeg niet dat ze het verplichten moeten hoor maar wat denk je wat het kost als je na een val van het paard opgenomen moet worden in het ziekenhuis? De overheid doet al niets anders dan zaniken dat de gezondheidszorg veel te duur is. Door dit soort regels op te leggen zul je minder mensen krijgen die dusdanig gewond raken dat ze opgenomen moeten worden. Dus als je dit soort dingen aanpakt zul je daar uiteindelijk kosten mee besparen denken ze.

runningkawa schreef:[VN] Paardensport minder blessuregevoelig dan hardlopen
wat gaan we dan met hardlopen aan doen?
er wordt in dat onderzoek aangeraden een bp aan te doen, maar de meeste mensen hebben dat niet en dan is er toch niet eens zoveel letsel...
dus waarom dan gaan verplichten?
Is het niet gewoon omdat paardrijden te boek staat als gevaarlijk en iedereen dat maar na lült?
Nogmaals, vroeger had niemand dat aan...en ken (gelukkig) geen mensen die verongelukt of gehandicapt zijn geworden door een val...waarom dan nu gaan verplichten?
Je wordt strontziek van NL... bemoeizucht...laat mensen zelf kiezen

runningkawa schreef:wat denk je dat het kost als iemand met de fiets valt zonder helm op zijn hoofd?
edit: waar is jou bp in je profiel?
MISTRAL94 schreef:runningkawa schreef:wat denk je dat het kost als iemand met de fiets valt zonder helm op zijn hoofd?
edit: waar is jou bp in je profiel?
Gut als jij nou eens je verstand gebruikt en leert begrijpend lezen zie je staan dat ik niet schrijf dat ze het moeten verplichten maar ik kan me er wel in vinden dat ze op deze manier denken kosten te besparen. Stond van de week ook weer in de krant wat het een wergever per dag kost als iemand ziek thuis zit.

nergens ben ik flauw maar geef ik gewoon mijn mening...