Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ramona_T schreef:Ik heb aan een vriendin die tegen rijden in de wei is gevraagt waarom zij er tegen is.
En wat zij zei is dit:
Het is slecht voor een paard het paard glijdt veel makkelijker uit straks breekt hij zijn benen nog en daanaast kan een paard op zon harde ondergrond nooit pretig loopen zonder pijn te hebben.
en dan denk ik ik heb nog nooit ergens problemen meegehad en ik ben vast niet de eenige

Eowyn3003 schreef:Paarden lopen in het wild ook op 'zo'n harde ondergrond'

Ik zie er geen kwaad in, in een weide te rijden. Maar natuurlijk niet als de wei kletsnat is, dat is te risicovol. Lys_ schreef:onzin! als ze dat tegen mij zeggen, zeg ik gewoon: " Helemaal gelijk, bel gelijk meneer Amerika op om te zeggen dat alle wilde paarden in een bak moeten gaan staan of dat ze stappen over de grond en niet draven en galoperen! " UitgeL*u*l*t !

, zonder het mishandeling te vinden.
). Bij mij is ook geen mogelijkheid om in de wei te rijden omdat je dan wel een hele rare bak krijgt. En we hebben sowieso niet erg veel weiland tot onze beschikking waardoor het voor ons zonde is als we veel in het weiland gaan rijden.

. Meer variatiemogelijkheden...