Nouks schreef:BrittKitt: Ik moet de eerste instructeur nog tegenkomen die desgewenst met je buiten gaat rijden...
Ik ken er 1. Al gaat dat ook iets makkelijker, aangezien klant 2 pony's had staan.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nouks schreef:BrittKitt: Ik moet de eerste instructeur nog tegenkomen die desgewenst met je buiten gaat rijden...

Klara16 schreef:runningkawa schreef:dus de bosrijder mag zijn paard kapot rijden nouks?
Lekker met de kop omhoog, weg gedrukte rug het bos in...
En uiteraard is er dan ook geen rechtrichten bij
Het topic in de openingspost is van iemand die haar eerste eigen paard ging kopen. Die heeft zonder meer les nodig.
Maar iemand die al 30 jaar paarden heeft en die alleen maar een uurtje met knollie het bos in wil hoeft voor mij niet per se in een dressuurbak les te nemen.
Om paard te leren kennen en te kijken hoe ik erop zit/ het beste eruit kan halen. Maar perse les? nikita_given schreef:af en toe les is wel belagrijk om ook je houding goed te houden en om somige dingen aan te passen op het paard.vaak zie je die ruiters met opgetrokken hakken en dat de tenen naar buiten steken. en somige moeten daar echt iets aan doen

BrittKitt schreef:Zilfstar; 25 jaar wil niks zeggen
Ik heb in de les gereden met een man die reed net zo lang als ik, maar hij kon nog maar net aan lichtrijden en blijven zitten in galop kon hij niet. Dat was na 9 jaar
Die man wilde volgens mij ook niet leren, dat scheelt, die wilde gewoon 1 keer per week rondhobbelen en hoe goed deed er niet toe. Ik snap dat niet. Ik ga dan voor het dier en wil leren rijden zodat we sámen lol kunnen hebben en niet ik alleen ík.

BrittKitt schreef:Haha ik zeg ook niet dta je niet kan rijden, maar ik zeg wel dat ervaring geen reet zegt
Weet niet waar je woont maar ik zoek nog een bijrijder
Draaft een half rondje, roept dan heel hard STOP (pony stopt nog ook
)
Anya schreef:Met alle respect: ik heb diverse manegeruiters op stal gehad die een keertje op Lan zouden rijden. En hoelang ze gemiddeld ook reden, ze hingen tot nog toe allemaal aan de binnenteugel en hun idee van nageeflijk was in de krul trekken.
Les moet ook goede les zijn.
)