Ken je begrippen?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

nickyu

Re: Ken je begrippen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 12:57

a pak ik niet graag foto's van anderen

b het ging over een ervaring uit eigen hand
waar dit (ja EINDELIJK) relaxed in 1 tempo lopende paardje
werd benoemd als zijnde ldr

iets wat het dus ZEER DUIDELIJK neem ik aan ? niet is ...

Clown zal voortaan alleen foto's laten zien van anderen over wat het wel is okee

nou dit was de 5e keer geloof ik Haha!

thanks esparanza voor het wel lezen Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 13:21

Quir, die foto's( ik kan ze hier niet zien) zijn aan de URL te zien van een bokker. Lijkt me niet dat je die hier zomaar aanhaalt om te bespreken.

verder ga ik volkomen met jasmijn mee. Ik vind het niveau van de rijtechnische discussies op bokt echt bedroevend slecht, wat zowel met de kennis als zeker ook met de uitdrukkingsvaardigheid te maken heeft. En dat geldt ook voor HAW.

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 13:39

Lielle schreef:
verder ga ik volkomen met jasmijn mee. Ik vind het niveau van de rijtechnische discussies op bokt echt bedroevend slecht, wat zowel met de kennis als zeker ook met de uitdrukkingsvaardigheid te maken heeft. En dat geldt ook voor HAW.

Maar dat is nou net waarom het topic is geopend, de penny reacities zijn daar voor het oprapen. Ik kom daar sowieso al weinig, maar er zijn toch ook mensen hier op bokt met kennis van zaken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 13:43

Een heel aantal zelfs.
En het is fijn om daarmee in gesprek te zijn, omdat ze weten wat ze doen, en ook weten waar ze het over hebben Lachen

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 13:45

Die zijn er zeker maar heb je wel eens gezien hoe die discussies verlopen (uitzonderingen daargelaten)? Als het al een redelijke discussie lijkt te worden, komen er weer eens penny reacties van bokkers die zonder ook maar iets doorgelezen te hebben hun mening kwijt willen.

Ik probeer nog wel eens te reageren op vragen over springen maar dat is ook verspilde moeite:
"nee hoor, mijn tempocontrole is helemaal voor elkaar, ik kan hem met dressuur op mijn zit door alle overgangen rijden en hij luistert perfect."
Maar ondertussen niet in een normaal tempo op een hindernis kunnen aanrijden.

"op je zit rijden" is sowieso de nieuwste rage. Alles en iedereen kan tegenwoordig alles op zit doen, maar als je dan doorvraagt, blijkt het toch tegen te vallen.

/add
Yamcha, ze zijn alleen zo zeldzaam Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 13:53

Laat ik daar nu net een topic over hebben geopend op FZ Tong uitsteken

Het is een van mijn ergernissen hier op Bokt...
Leuke, boeiende, en oh zo leerzame discussies, en dat weer "Kwak" een ongefundeerde, totaal nutteloze post...

[FZ] Is het nu zó moeilijk om even te lezen?

Maar goed, laten we hier gaan voor een leuke discussie, ja? Tong uitsteken

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 13:58

Yamcha schreef:
Een heel aantal zelfs.
En het is fijn om daarmee in gesprek te zijn, omdat ze weten wat ze doen, en ook weten waar ze het over hebben Lachen

er zijn een aantal bokkers ,
waarvan ik denk dat ze toch wel enigzins weten waar ze het over hebben
welke ik regelmatig om advies vraag ..
niet alleen rijtechnisch soms ook over "kleine"dingen
zoals wissellen en mogelijke reacties daarop al dan niet tijdelijk bitloos etc

er zit best wel heel veel kennis op bokt ..
en best wel fijn dat je dar soms op terug kan vallen ..

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 13:59

Als je een beetje een ervaren bokker bent, dan kan je HAW al snel uitfilteren wie wel en wie niet nuttig commentaar geeft. En ik kan het dan van sommige mensen ook echt waarderen als ze hun mening willen geven. Bij anderen kan je alleen maar lachen om het commentaar, en dat doe ik dan ook smakelijk. Maar het haalt idd wel het niveau van de discussie mijlenver omlaag!

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 14:10

Lielle schreef:
Die zijn er zeker maar heb je wel eens gezien hoe die discussies verlopen (uitzonderingen daargelaten)? Als het al een redelijke discussie lijkt te worden, komen er weer eens penny reacties van bokkers die zonder ook maar iets doorgelezen te hebben hun mening kwijt willen.

Ik probeer nog wel eens te reageren op vragen over springen maar dat is ook verspilde moeite:
"nee hoor, mijn tempocontrole is helemaal voor elkaar, ik kan hem met dressuur op mijn zit door alle overgangen rijden en hij luistert perfect."
Maar ondertussen niet in een normaal tempo op een hindernis kunnen aanrijden.

"op je zit rijden" is sowieso de nieuwste rage. Alles en iedereen kan tegenwoordig alles op zit doen, maar als je dan doorvraagt, blijkt het toch tegen te vallen.

/add
Yamcha, ze zijn alleen zo zeldzaam Knipoog

Klopt ook wel en het haalt de discussie ook omlaag, maar je houdt het toch niet tegen. Ik zie dan denk ik het glas eerder half vol dan half leeg Haha! Ik kijk alleen naar de interessante mensen. En ja, tuurlijk erger ik me ook met regelmaat. Ook aan waardelooze spelling touwens (weer een heeele andere discussie)

En vaak staan mensen ook niet open voor gefundeerd commentaar, die willen ook alleen maar horen dat ze een geweldig setje zijn (in setje Knipoog ). Maar wat wil je er aan doen? Ik kijk vaak naar leeftijd en rijtechnisch niveau en beslis dan of ik me er in waag. Maar het komt ook wel voor dat de TS zo´n aanwijzing van iemand die wel wat nuttigs te zeggen heeft volledig negeert.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 14:13

Esperanza schreef:
En vaak staan mensen ook niet open voor gefundeerd commentaar, die willen ook alleen maar horen dat ze een geweldig setje zijn (in setje Knipoog ). Maar wat wil je er aan doen? Ik kijk vaak naar leeftijd en rijtechnisch niveau en beslis dan of ik me er in waag. Maar het komt ook wel voor dat de TS zo´n aanwijzing van iemand die wel wat nuttigs te zeggen heeft volledig negeert.

negeren, zonde van mijn energie. Net zo goed als ik rijtechnisch commentaar op mijn eigen foto's van 99% van de bokkers ook lekker negeer Knipoog

Maar we gingen het hier een leuke discussie maken, al weet ik even niet hoe we weer on topic moeten gaan om er geen FZ forum van te maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 14:15

Offtopic: anders gaan we daar ff over verder in het FZ topic, en als we ons ei kwijt zijn, gaan we hier verder. Is dat een idee?

Nu ga ik weer ontopic Lachen