Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zap schreef:suus_ schreef:.
Zag vandaag iemand over het fietspad in de felle zon haar pony vooruit schoppen... arm peerdje, best lang fietspad en zag dr van een afstand al op me af komen. in een flinke draf
En wat is er nou zielig dan? Dat het dier vooruit geschopt wordt of dat het toevallig op het heetst van de dag gebeurdt?
Dat is wat ik aan wilde geven. Combinatie van factoren maken het zielig om in de hete zon te rijden. Dat is IMO zoeken naar 'zielig' 
Elisa2 schreef:Dat voegt ook echt iets toe aan de discussie..

Het is niet zo omdat ik het zielig vind.. Maar je moet 's middags niet als een gek gaan trainen vind ik. En idd zorgen dat ze (als ze wel hard gewerkt hebben) je ze even afspuit oid.
Heerlijk met dit weer..
Sonja schreef:Jullie slaan het rijden dus gewoon over als je alleen 's middags tijd hebt?
Mijn paard was overigens echt niet ongelukkig met z'n traininkje hoor, die heeft heerlijk gelopen. Half uurtje gewerkt, is zat. Daarna lekker douchen, dan kleddernat rollen in het zand, en als een varken er uitziend weer de paddock in. Hebben allebei genoten.