Der Remonte- oder Entlastungssitz für Remonten oder Korrekturpferde
http://www.anjaberan.de
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar wel met mijn kont in het zadel. 
runningkawa schreef:Ik heb ook mijn broek vol
In de galop wil ik wel nog eens net 2 cm uit het zadel komen
moniekk schreef:gewoon fatsoenlijk recht zitten, t paard kan je makkelijk dragen tijzij je als ruiter een zwaargewicht bent

asjemenou schreef:moniekk schreef:gewoon fatsoenlijk recht zitten, t paard kan je makkelijk dragen tijzij je als ruiter een zwaargewicht bent
Het gaat mij er ook niet om dat ik te zwaar zou zijn, maar dat ik goed met de beweging mee kan zitten.
Dat gaat nu eenmaal beter als je wat beschetener zit
De eertse paar keer schieten ze nog wel eens naar voren, en echt tactmatig zijn ze meestal ook nog niet. Zo kun je dat een stuk beter volgen, dus minder stress bij je paard.
moniekk schreef:gewoon fatsoenlijk recht zitten, t paard kan je makkelijk dragen tijzij je als ruiter een zwaargewicht bent
Nadya schreef:asjemenou schreef:Het gaat mij er ook niet om dat ik te zwaar zou zijn, maar dat ik goed met de beweging mee kan zitten.
Dat gaat nu eenmaal beter als je wat beschetener zit
De eertse paar keer schieten ze nog wel eens naar voren, en echt tactmatig zijn ze meestal ook nog niet. Zo kun je dat een stuk beter volgen, dus minder stress bij je paard.
Heb altijd recht op gezeten bij die van mij en ik heb altijd goed met de bewegingen mee gezeten, hoor.![]()
Paard heeft nog nooit stress gehad, hooguit een keer toen hij schrok van een stel opvliegende eenden in de sloot naast de bak en toen lag ik er af, maar dat was ook gebeurd als ik in verlichte zit had gezeten.

asjemenou schreef:Ik ga ook niet in de verlichte zit zitten hoor
Alleen iets meer voorover dan als ik een dressuurproefje zou moeten rijden.