Maar ik ben er zeker van dat een fanatieke instructeur je met dressuren ook goed aan het puffen kan krijgen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar ik ben er zeker van dat een fanatieke instructeur je met dressuren ook goed aan het puffen kan krijgen
Vjestagirl schreef:Paardrijden is zelfs een olympische sport... En voetbal niet.
Ik zeg dan altijd gewoon: nee, is het ook niet. Seraphim schreef:Vjestagirl schreef:Paardrijden is zelfs een olympische sport... En voetbal niet.
En daarmee is alles gezegd!
kohtje schreef:Toch is paardensport een eenzijdige sport. Het is wel verstandig om er een sport naast te doen ( zeg ik zins kort)
cids schreef:Ik hoor net van mijn man, dat voetbal toch echt een olympische sport is. Dacht het zelf ook al, maar wist het niet zeker. Dus die opmerking maar niet terug maken
) en was de enige die de hele les op rechtop heeft gestaan. De volgende dag had ik alleen spierpijn in mijn voetzolen (tja, dat verzin je toch niet?!?). Mooi dat de eigenaar daar verbaast was, toen hij grijnzend vroeg of ik veel last had gehad...

lolokanarie schreef:wat ik al erger vind is als mensen zeggen dat paardrijden gemakkelijk is.
Ze hebben er geen verstand van, maar ze kunnen wel zeggen dat het geen sport is. Ik zeg dan altijd ga er zelf maar eens opzitten of zo.