Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

IniminiLover schreef:elke dag 10 minuten ongeveer ...
Furia schreef:Furia schreef:Pff.. ik vind om de dag erg veel.
3x in de week is zat.
dat is toch om de dag
maandag
woensdag
vrijdag
zondag
Is 4 x, zo zie ik het althans. En met 3x is zat, bedoel ik echt meer dan zat. Dus dan eerder zondag, woensdag en vrijdag, maar dan niet alle dagen "trainen".
Schema van Kingsley2 vind ik goed.
) nu train ik haar minimaal 2 keer per week maar nu het beter weer is heeft ze 2, 3 dagen rust per week omdat ze bijna geen conditie kreeg en ze staat overdag van 6 uur 's ochtends tot 's afonds buiten
en daar doet ze het best goed op het enigste nadeel is dat ze heel moeilijk is -. hengstigheid en hormonen en zo dus dat wordt volgende keer geen merrie meer

Sappos schreef:Een paard dient hoe dan ook een maatje te hebben, of het nou een shet ofzo is of eventueel een geitje maar alleen staan ben ik geen voorstander van. Óók aan huis niet.

LADPR schreef:Sorry hoor maar dat heeft niks met een geldboom te maken. Je kan ook een klein ponietje kopen als gezelschap of een pony van iemand anders erbij zetten, dan verdien je er nog een paar centen aan zelfs.
Soortgenoten is een must vor ene kuddedier.
verder toont het dier niet heel iel en ziet het er wel leuk uit 
Sappos schreef:En dan snap ik weer niet waarom er op een 2-jarige al gereden wordtverder toont het dier niet heel iel en ziet het er wel leuk uit
rowo schreef:Sappos schreef:En dan snap ik weer niet waarom er op een 2-jarige al gereden wordtverder toont het dier niet heel iel en ziet het er wel leuk uit
Dat snap ik dus ook niet... maar ja aangezien ze van de knhs per januari 3 zijn gaan de meeste mensen daar ook vanuit. Zonde!

Sappos schreef:Okay ik zal toegeven dat op mijn volgende maand 3 jaar wordende hengstje ook wel eens iemand gezeten heeft maar ik vind er op zitten (erop zit eraf) heel iets anders dan 3x in de week rijden. Wel een verstandige keuze dat ie van de zomer op het land gaat.
rijden is wat anders........... 
KiWiKo schreef:op een jaarling kan je nog gewoon even zittenrijden is wat anders...........
Je snapt wat ik bedoel!