Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Quieto_ schreef:anky zal het vast erg goed doen maar het zou toch kunnen dat veel mensen haar na willen doen en dit op een niet goede manier doen?
maar goed... je blijft toch altijd meningsverschillen houden vrees ik.. de een is er wel een voorstander van en de ander niet.. maar ik vind dat niemand echt fout zit
Urielle schreef:_Quieto_ schreef:anky zal het vast erg goed doen maar het zou toch kunnen dat veel mensen haar na willen doen en dit op een niet goede manier doen?
maar goed... je blijft toch altijd meningsverschillen houden vrees ik.. de een is er wel een voorstander van en de ander niet.. maar ik vind dat niemand echt fout zit
Wie heeft het nou over LDR rijden?
Volgens mij heeft de grote groep het over voorwaarts-neerwaarts, trainingshouding, wat ook op de foto staat die TS geplaatst heeft.
_Quieto_ schreef:ik had ook te diep achter de loodlijn in gedachten..
@MissEvil: Die foto is inderdaad een voorbeeld van te diep achter de LL
wel fijn om te weten dat hij met zijn hoofd aan het schudden was en je hem niet altijd zo instelt
Squit schreef:je heb idd veel verschillende manieren he van achter de loodlijn lopen
een klein beetje erachter is minder erg dan echt met de kin op de borst zeg maar hihi
elk paard loopt soms achter de loodlijn hoe hoog je ook in de sport zit!
(toch?)
MissEvil schreef:_Quieto_ schreef:ik had ook te diep achter de loodlijn in gedachten..
@MissEvil: Die foto is inderdaad een voorbeeld van te diep achter de LL
wel fijn om te weten dat hij met zijn hoofd aan het schudden was en je hem niet altijd zo instelt
Haha, ik doe juist hartstikke m'n best om hem nooit zo te laten lopen!![]()
Stel je voor, arm peerd![]()
Nu heb ik gelukkig zo'n netje, hij schud niet meer. Moet zeggen dat je dan wel foto's krijgt met alle mogelijke hoofd/hals houdingen
Henrieke schreef:Ik bedoel dus precies zo'n foto als Urielle op de 1e pagina er neer heeft gezet. Niet met een lage hals, maar gewoon opgericht en achter de loodlijn. Verkeerd omschreven.
Henrieke schreef:maar nu heb ik het niet over lang en laag maar over achter de loodlijn lopen. Waarom doen mensen/jullie dit bij je paard(en), lijkt me toch niet goed voor het paard?