en we hebben dat niet met een pantykous voor elkaar gekregen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en we hebben dat niet met een pantykous voor elkaar gekregen
giotto schreef:>knip<
Ik vind dat hier trouwens veel te snel met de term " dierenmishandeling " word gegooid...
Joepju schreef:Ik ken iemand die problemen met haar paard heeft. Het paard gooit regelmatig zijn tong over het bit. Mijn vraag is aan jullie; is het een goede en verstandige oplossing door de tong vast te binden met een pantykous, zodat hij zijn tong niet meer over het bit kan krijgen en het op deze manier "af te leren" ? Ik geef mijn mening later pas...stemmen jullie eerst maar geheel onafhankelijk....
giotto schreef:Nog nooit een paard bijna zien stikken in zijn eigen tong?
Ik wel,en het was geen leuk zicht...
Daar hebben ze ook alles met geprobeerd.Paardentandarts,veearts,osteopaat,...niks gevonden,geen enkel lichaamlijk probleem.
Tong vastbinden vond ze ook niet kunnen...tot ze op een mooie dag samen met het paard tegen de grond is gegaan.Paard had zijn tong boven het bit gelegd,blijven spelen en gekke bekken blijven trekken tot hij z'n tong zodanig geplooid had dat hij ze niet meer terug op z'n plaats kreeg.Maw hij heeft ze bijna ingeslikt ( gaat niet natuurlijk,maar ze zat achterstevoren in zijn mond richting keel )
Sindsdien rijd ze ook met een panty...
En een paard kan perfect slikken,speeksel aanmaken ,schuimen e.a. met een panty rond z'n tong.
Trouwens enkel een pantykous gebruiken, GEEN ijzerdraad , bandage ,strokoordje of zoiets!!!!

giotto schreef:Nog nooit een paard bijna zien stikken in zijn eigen tong?
Ik wel,en het was geen leuk zicht...
Daar hebben ze ook alles met geprobeerd.Paardentandarts,veearts,osteopaat,...niks gevonden,geen enkel lichaamlijk probleem.
Tong vastbinden vond ze ook niet kunnen...tot ze op een mooie dag samen met het paard tegen de grond is gegaan.Paard had zijn tong boven het bit gelegd,blijven spelen en gekke bekken blijven trekken tot hij z'n tong zodanig geplooid had dat hij ze niet meer terug op z'n plaats kreeg.Maw hij heeft ze bijna ingeslikt ( gaat niet natuurlijk,maar ze zat achterstevoren in zijn mond richting keel )
Sindsdien rijd ze ook met een panty...
En een paard kan perfect slikken,speeksel aanmaken ,schuimen e.a. met een panty rond z'n tong.
Trouwens enkel een pantykous gebruiken, GEEN ijzerdraad , bandage ,strokoordje of zoiets!!!!
)
...
: Paard is van míj, en moet dus doen wat ìk wil en op míjn manier, lúisteren zal ie!!
Citaat:Of nee, wat stom van mij!!! Effe vergeten : Paard is van míj, en moet dus doen wat ìk wil en op míjn manier, lúisteren zal ie!!
Hmm wat is het toch heerlijk om mens te zijn!
Joepju schreef:Allejandro schreef:de tong vast binden aan wat?
aan het bit