Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Arabesk schreef:Je instructrice kan je niet zo heel veel bijbrengen denk ik.
Bovendien heb ik nog commentaar op haar 'teugels korter'. Aanleuning is een gevolg van verzameling en dat is iets dat je zeker níet bereikt door alleen maar de teugels korter te nemen
Arabesk schreef:Aanleuning is een gevolg van verzameling en dat is iets
dat je zeker níet bereikt door alleen maar de teugels
korter te nemen
(vind ik) aerdenhout1 schreef:Het is alleen zo verschrikkelijk jammer moniekk, dat de meeste verzorgers alleen maar willen crossen, springen enz met een verzorgpony.
aerdenhout1 schreef:Als ze dan op een van mijn paarden rijden, die op een heel andere manier beleerd zijn, is de lol er snel van af als ze commentaar krijgen.

saskiakefie schreef:laura1987 schreef:Ik vraag me af hoe verstandig het dan nog is om op de manege te blijven rijden. Je moet er tenslotte leren en voor je plezier rijden. Is het geen oplossing om een bijrijdpaard te zoeken en daar privéles te nemen van een goede instructrice of misschien kan je vaker rijden bij die boer?
haha, ja ik ben op zoek naar een andere manege om te rijden, want het enige wat ik 'geleerd' heb, is dat ik de teugels korter moet doen... (Maar de instructrice is een best goede dressuuramazone)