Dat wil niet zeggen dat er geen hele goede F1's zijn............ maar die hebben dan toch misschien de gangen van hun niet XX-ouder?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:waarbij het achterbeen in de beweging van zowel de galop als de draf voor het dragende diagonale moet landen
runningkawa schreef:Citaat:waarbij het achterbeen in de beweging van zowel de galop als de draf voor het dragende diagonale moet landen
Ik begrijp daaruit dat wat zanda daar dan doet goed is?
Ergens hangt me dat dan ook weer bij in een stukje dat ik van Karel de lange heb gelezen
poes schreef:Ok achterbeen blijft langer staan en draagt even volledig, dus voorbeen vertrekt eerder en zal logisch gezien dan toch ook eerder neerkomen? Dus bij het neerkomen steunt alles dan ook weer op de voorhand dus het is een even erge tactfout.
Citaat:viefdepief: als het ab dan voor het vb moet landen, wil het ook zeggen dat het eerst moet vertrekken: exact de situatie die ik hier aanhaal als de 'verkeerde', maar daar vinden ze het net goed?