Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lailapri schreef:jullie snappen het niet, je moet alleen kijken naar het voorbeen en verder, van een plaatje kun je weinig afleiden, je moet deze combi irl zien rijden.
Tenminste dat is wat ik hier op bokt ook wel te horen kreeg, maar mijn cursus heeft mij anders geleerd. Oprichting heeft weer te maken met verzameling. als je de bovenlijn vergelijkt met een licht elestisch touwtje dan kun je als je de ene kant helemaal opkrult niet genoeg aan de andere kant gebruiken. dus kin op borts of voorwaarts neerwaarts=minder verzameling, meer verzameling is neus er iets uit en oprichting.

Equidea schreef:
cle0o_o0 schreef:Dit is toch echt de top en foto's zijn en blijven moment opnames.
Natascha schreef:Bovengenoemde plaatjes zijn wel de plaatjes die je tegenwoordig overal tegenkomt. Sla als niets wetend Penny meisje een paardenblad open en je ziet zulke plaatjes staan. Logisch dat je dan denkt dat "het zo hoort". Op deze site http://www.ridingart.com/ staat een hele hoop (engelse) uitleg over de houding die je op de plaatjes ziet en wat er niet correct aan is.
LisaxxRody schreef:Natascha schreef:Bovengenoemde plaatjes zijn wel de plaatjes die je tegenwoordig overal tegenkomt. Sla als niets wetend Penny meisje een paardenblad open en je ziet zulke plaatjes staan. Logisch dat je dan denkt dat "het zo hoort". Op deze site http://www.ridingart.com/ staat een hele hoop (engelse) uitleg over de houding die je op de plaatjes ziet en wat er niet correct aan is.
Dit klopt wel
dit is natuurlijk.
een paard hoort neit aan de teugel te lopen dat is niet natuurlijk ik rij ook zo.
superwoman schreef:Mag dit wel? Zo'n topic openen?
-foto is niet van de ts, paard is niet van de ts, ruiter weet hier niks vanaf...
Ik vind het niet zo netjes![]()
Tis iig geen topic die de ruiter er positief uit laat komen....
Bekend of niet, ik blijf het niet netjes vinden

x_Marr schreef:Op de foto is het copyright niet weggehaald, stata er nog netjes op? Waarom zou ze het dna niet mogen plaatsen, is alleen maar reclame hoor
Nee en, paard is niet van de TS? ruiter weet hier niks van af? moet dat dan?
zou ik dat echt niet tof vinden

) , maar wel heeeél zonder, dat je dan na een paar keer geen verbetering ziet. Zo de eerste keer kan ik het mij nog een beetje voorstellen, al verwacht je het niet bij "de top" van Nederland, dat zij het niet goed voor elkaar kunnen krijgen.