Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
detour schreef:LiNdA1986 schreef:Ook ik zou voor 1 gaan. Denk dat er maar weinig mensen zijn die voor 2 kiezen. Een paard waar je goed mee kan werken vinden de meeste mensen fijn.
Waar zouden de nrs 2 dan uiteindelijk belanden?.. Soms hoop je maar dat de merries dan als fokmerrie zullen gaan fungeren, maar de ruinen bv, ik vraag me dan af of mensen ze vrij makkelijk naar de slager brengen. Sorry, beetje offtopic..

shcmarathon schreef:Nummer een!
Ik heb er ook zo eentje! Heerlijk juist!

utjelover schreef:hebben jullie ooit wel eens zo'n paard mee gemaakt als nummer twee?
Born2BCrazy schreef:ja idd die mensen zijn er ook nog..
Kijk ik heb een paard..om te hebben
) gekregen met/voor het dier en wil je daar wél verder aan werken en kijken of je toch niet andere dingen kan doen met je paard. Elaine schreef:utjelover schreef:hebben jullie ooit wel eens zo'n paard mee gemaakt als nummer twee?
Ja
Elaine schreef:Ja, met superkwaliteiten. Kon lopen als de beste, maar er kon ineens een knop om en paard werd de grootste draak op aarde.
Op stal precies hetzelfde trouwens. Hij kon heerlik knuffelen en ineens het licht uit je ogen slaan.
Alle medische en andere dingen zijn gecheckt en er was niets te vinden.
Grondwerk deed hij overigens een stuk braver.
Uiteindelijk is hij afgemaakt omdat hij al zoveel botten had laten breken dat het gevaarlijk werd.
, echt interesse ) Elaine schreef:Dat weet niemand. Hij is geboren bij hun op stal en was als veulen ondeugend, maar nooit echt gemeen. Met zadelmak maken eigenlijk heel makkelijk, maar zodra het echte werk begon is de ellende begonnen.
Ze zijn meerdere malen pasjes terug gegaan. Terug naar grondwerk, terug naar basics.. maar zodra ze weer op gingen bouwen ging het weer fout.
Diverse ruiters en instructeurs hebben het geprobeerd, hij is enkele malen uitgebracht.. maar hij bracht de ruiter, omstanders en mederuiters in gevaar.
Ik kende hem in de tijd blak voor hij is ingeslapen, maar heb de hele geschiedenis toen wel gekregen. Heb er een aantalmaal mee gewerkt en het leek alsof hij een gespleten persoonlijkheid had...