Misschien als het weer het toe laat zal ik hem in oktober nog wel een 1 of 2 weekjes vrij geven, afhankelijk van het weer (met rotweer zit hij er ook niet op te wachten als hij dan veel op stal moet staan) eigenlijk zat ik te wachten op een hittegolf
lijkt niet te komen dit jaar 
Ach, ik weet niet of hij erop zit te wachten. sowieso staat hij nu al sinds mei dag en nacht op het land, en echt zwaar in het werk staat hij niet
ik rij hem nu 4/5 x per week, waarvan 1/2 een buitenrit wat toch ook ontspanning voor hem is. de overige dagen heeft hij vrij op het land. Hij heeft het best naar z'n zin op het land, en vind het totaal niet erg als hij vrij is, maar hij vind het altijd ook wel leuk om wat te gaan doen, al die aandacht is natuurlijk heerlijk
. 
natuurlijk kwam ze wel 2 a 3 keer der stal uit helaas konden ze niet op het land maar wel uren los in de bak samen spelen met anderen... ik heb nou zoiets dat ze er wel weer ff tegen aan kan .. zowiezo staat ze niet bizar hard aan het werk.. rij wel wedstrijden maar gewoon op het gemakkie en leer alles speelsgewijs dus staat niet echt druk op ..
. Eerste keer dat ik ging rijden, gelijk naar het bos .. Lache joh. Had het nog meer naar ze zin dan normaal gsproken.