'Pennymeisjes'

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Elisa2

Re: 'Pennymeisjes'

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 19:58

Rianneke schreef:
Elisa2 schreef:
omdat ze in serieuze topics hun goedbedoelde raad geven.Alleen weten ze vaak nog niet goed genoeg waar ze het over hebben.En voegt het vaak weinig tot geen waarde toe.

maar vaak hebben ze ook al in het z gereden met hun verzorg-shetlander ofzo en daarom weten ze zoveel Clown

ag ik vind het woord penny eigenlijk wel leuk! dan heeft het tenminste een verzamelnaam Haha!

Haha ja,in hun dromen ja Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 19:59

Didoo schreef:
O sorry hoor, maar als je hier een punt van gaat maken. Dat mensen (VIA INTERNET!) penny tegen je zeggen. Ben je of heel ligt geraakt of verveel je ofzo
Wat doelloos om hier serieus over te discusieren. Wees er trots op dat je de penny leest en negeer gewoon de mensen die penny zeggen.
Als je je hier al rot om gaat voelen... succes met je verdere leven dan

Idd Huilen van het lachen

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 19:59

hahahah een echt raszuiver pennymeisje geniet ik van Tong uitsteken zoveel wilde fantasie dat je haast mee gaat fantaseren, volgensmij is penny gewoon een fase die iedereen heeft mee gemaakt in zijn of haar paardenleven Haha!

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 20:03

Jilletje schreef:
hahahah een echt raszuiver pennymeisje geniet ik van Tong uitsteken zoveel wilde fantasie dat je haast mee gaat fantaseren, volgensmij is penny gewoon een fase die iedereen heeft mee gemaakt in zijn of haar paardenleven Haha!

Ja vast wel. aleen is het bij de ene erger dan bij de andere... Vork
Ik was vroeger ook penny.. Tong uitsteken dacht ik dat ik heel hoog ging springe sprong ik 30 cm maar goed.. Huilen van het lachen voor een meisje van 8 is dat tog wel normaal..

Lika93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 20:04

Volgens mij bedoelden ze met ''pennymeisjes''
meisjes die (noem maar even een voorbeeld)
op Marktplaats een advertentie plaatsen ''verzorgpony gezocht''
ik kan de
*paardenknoop
*uit het land halen
*poetsen
& ik ben 10 jaar oud en half jaar rijervaring.
Gewoon niet zo letterlijk nemen.. Duivel

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 20:05

ik had een kudde met paarden....dat waren stiekem gewoon ezels bij de kinderboerderij Tong uitsteken....hoe oud was ik??? ook een jaar of 8 geloof ik Haha!

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 20:09

Haha en ik droomde vroeger als ik op mijn fiets zat dat ik op een paard reed en keer ik heel trots rond Haha!

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 20:12

Haha naja zo heeft iedereen wel iets... Huilen van het lachen Maar bij somige mensen is het iets teveel... Tong uitsteken

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 20:13

jah als je rond je 12 nog in die fase zit vind ik wel dat je eens mag gaan nadenken...maar er zijn er nog genoeg rond die leeftijd penny vrees ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 20:22

Noah2006 schreef:
Haha en ik droomde vroeger als ik op mijn fiets zat dat ik op een paard reed en keer ik heel trots rond Haha!

Jij ook al *LOL*

Ik ging met een vriendinnetje altijd over hobbels in de weg fietsen en doen alsof we aan het springen waren Huilen van het lachen Compleet met verlichte zit.

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 21:55

Oh, enorm bedankt Kaiya, ik heb me stapelgek gelachen met de topics van Pokemon!!! Haha! Dat was echt hilarisch, en wel de ergste penny die ik ooit gezien heb hier... LOL!!!

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 22:02

Ik vind het ook dom
Ik ben dan wel 16 maar ik vind het nog best grappig om zo af en toe eens een verhaaltje te lezen uit de penny
En dat ze dom zouden zijn slaat nergens op
Ik bedoel ik rijd sinds mijn 7e en heb 2 a 3 jaar verzorgpony's gehad waar ik ook wedstrijden mee reed
En ik heb nu zelf 3.5 jaar een eigen pony en mijn zusje ook en we hebben een pensionpaard en binnenkort komt er nog een paard bij. Nou als je geen verstand zou hebben van paarden lijkt mij dit een onmogelijke zaak
Ik rijd ook gewoon wedstrijden en die verhaaltjes in de penny zijn gewoon fictie, leuk. En iedereen snapt wel dat die verhalen zijn verzonnen het is net een klein boekje. En iedereen leest wel boeken neem ik aan

Ik vind gewoon dat je het woord pennymeisje niet moet gebruiken, Want meisjes die de penny lezen Houden vaak heel veel van paarden en het is sneu om ze dan een soort bijnaam te geven

Je moet iemand niet een naam geven zoals je zelf ook niet genoemd zou willen worden dat is mijn mening

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 22:06

Wat maakt men zich druk... ik lees ook Penny (lekker beetje 'dom vertier') en ik voel me ook niet aangesproken door die term... ik vind het daarbij juist geinig, 'pennymeisjes'. En het kan zowel positief (kleine frutselkinders) als negatief (onzin verkondigende, liegende mensen) zijn. Je merkt heus wel in welk verband het is...

lejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 22:07

tja er is nu eenmaal een woord gekomen dat steeds meer gebruikt werd, het hadden net zo goed 'my little pony meisjes' of 'barbiepaarden meisjes' kunnen zijn, maar penny bekt lekker en het zijn vaak jonge meisjes die de penny lezen en ook vaak jonge meisje die het beschrevengedrag vertonen, dan gaat dat vanzelf.
Maar dat zegt dus niet dat als je de penny leest, je een 'bokt penny' bent.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 22:10

penny is een kinderblad... tenminste het is een blad wat gemaakt word voor jonge meisjes die van paarden houden, dat is de doelgroep die ze aan willen spreken. Dat is een feit. Dat oudere meiden-vrouwen het ook nog welleens lezen moeten ze zelf weten ( ik vind er zelf weinig aan, maargoed) Tis wel zo..als hier pennymeisje word gezegd snappen we elkaar en lachen we erom..alleen deze ts voelt zich waarschijnlijk elke x gekwetst omdat ze de penny leest..hmm. idd..sterkte met je verdere leven=):P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 22:13

Marilyn_ schreef:
Ik kan nog wel even doorgaan, maar dan word het téveel om op te noemen. Noem het dan 'my-little-pony-types-die-alleen-maar-in-hun-eigen-wereld-leven' Scheve mond

en dat ga jij elke keer typen? Penny is weel korter, makkelijker te onthouden. Kort maar krachtig Nors opkijken

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 22:13

Ik ben dan wel geen 12 meer maar af en toe voel ik me ook nog wel een penny Haha! Ben er trots op! Clown
@TS: Neem het niet zo serieus! Als ik iemand een penny noem, is dat echt niet denigregerend bedoeld en zo is het heus bij een heleboel anderen ook. *LOL*

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 22:21

penny is gewoon benaming van uh oh wacht ik ga ff woordenboek nadoen:D

Penny-meisje;: Penny-meisje, oftewel jonge paardengek (in extreme gevallen ouder dan 12) Het meisje voelt zich erg op het gemak bij het bijzijn van een paard, paardenposters, paardenbehang, paardenknuffels en degelijke. Het penny-meisje houdt zich contstant bezig met het paard. Het penny-meisje schrijft vaak neer: I love horses. Dit is een verschijnsel dat vaak voorkomt. Het penny-meisje-syndroom gaat vaak na enkele jaren over, wanneer het meisje in de puberjaren komt, komen er andere intresses. Als het penny-meisje- syndroom nog steeds het zelfde blijft is er sprake van een langer syndroom wat vaak nog lang kan duren. Een ernstig geval wat weinig kwaad kan.

hehe^^

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 22:29

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 06:30

Tjee waar is de humor gebleven.... Zelf zie ik de naam ''penny'' niet als negatief. Wino speelt vaak voor penny paard, waar ik mijn penny woedingen op kwijt kan Haha!
Lekker frutsen prutsen. Vindt ie heerlijk. Waarna hij er als een echte stoere penny bink bij staat Haha!

De meeste penny meisjes zijn nog aan het ontdekken en weten voor de helft nog net even niks. Daar is niks mis mee. Wij zijn allemaal penny geweest en stiekem diep ons hart nog steeds wel.

De soms betweterige reacties worden wel als ''penny'' bestempelt. Kort samengevat: Weet nóg niet beter, trek je er maar niks van aan. Geeft niks, we hebben allemaal onze penny periode gehad. Daar is niks mis mee.

Net zoals: Pennysokken, pennyshirt, pennyzweep enz enz.
Lekkere zoete kleurtje, wat we stiekem allemaal wel leuk vinden

Dus maak er niet zo'n punt van en zie de humor er een beetje van in....

Strondvlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 06:58

dorienkee schreef:
penny is gewoon benaming van uh oh wacht ik ga ff woordenboek nadoen:D

Penny-meisje;: Penny-meisje, oftewel jonge paardengek (in extreme gevallen ouder dan 12) Het meisje voelt zich erg op het gemak bij het bijzijn van een paard, paardenposters, paardenbehang, paardenknuffels en degelijke. Het penny-meisje houdt zich contstant bezig met het paard. Het penny-meisje schrijft vaak neer: I love horses. Dit is een verschijnsel dat vaak voorkomt. Het penny-meisje-syndroom gaat vaak na enkele jaren over, wanneer het meisje in de puberjaren komt, komen er andere intresses. Als het penny-meisje- syndroom nog steeds het zelfde blijft is er sprake van een langer syndroom wat vaak nog lang kan duren. Een ernstig geval wat weinig kwaad kan.

hehe^^

Ik reageer nog heel even Knipoog Ik heb dit, en ja ik heb paardenbehang. En bedankt, het gaat zeker lukken met mijn leven Lachen En ik heb het niet over internet, ik heb het over de realiteit. Internet is een kwestie van pijltje klikken en het is weer weg Clown
Ik heb gewoon mijn mening neergezet.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 07:11

Noah2006 schreef:

Ik ook Haha!

En we hadden ook een oud paard (oude giertank) met een badmat en wat strotouwtjes was dat een zadel en hoofdstel Pling

Ik vind Penny geen belediging, het is een `levensfase` voor echte paardengekken, het komt vanzelf weer goed

Sjaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 07:13

Haha erg grappig dit Haha! Dat je je daar druk om kan maken zeg. Als je ook maar een beetje niveau van begrijpend lezen had dan had je allang gesnapt wat er mee bedoeld wordt en was je je ondertussen al diep aan t schamen in de hoek Haha! Ach gut

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 07:19

Ik ben 28 en lees nog steeds zo nu en dan de penny.
Helemaal niks mis mee, de strips zijn gewoon nog steeds leuk om te lezen.
Niet zo druk maken om die term, er zijn ergere dingen in het leven.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 08:11

Dit staat op de verkeerde plaats. Bovendien zijn er al heel veel discussies over 'penny' en de betekenis daarvan geweest. Kijk even op wiki of gebruik de zoekmachine.