dat dus mijn 1.70 kwpner niet veel meer kan dragen dan mijn D-pony had ik niet verwacht
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dat dus mijn 1.70 kwpner niet veel meer kan dragen dan mijn D-pony had ik niet verwacht
Dana01 schreef:sommige mensen hebben die keus niet, om af te vallen, moeten die dan maar achter de geraniums gaan zitten? kom nou, er zijn genoeg paarden die het met gemak kunnen hebben, die tabellen zijn leuk, maar slaan helemaal nergens op
laartjuh schreef:Dus als je boven de 104 kilo bent valt er niet veel te paardrijden voor je?

Dana01 schreef:Miryamk schreef:Dat zou betekenen dat ik ondanks mijn dieet *zucht ik nooit op mijn D pony zou kunnen rijden......Want ik denk eerlijk gezegd niet dat ik ooit nog onder de 70 kilo zou komen....Onder de 80 zou al heul errug leuk zijn.
maar das een halve haf, die kan het hebben
ben het er niet helemaal mee eens
Alwiene schreef:@ Russel, aangezien we 1,55 en 1.58 zijn is een pony toch echt wel het mooiste hoorEen paardje tot 1.63 kan, maar is eigenlijk al groot.
Dana01 schreef:sommige mensen hebben die keus niet, om af te vallen, moeten die dan maar achter de geraniums gaan zitten? kom nou, er zijn genoeg paarden die het met gemak kunnen hebben, die tabellen zijn leuk, maar slaan helemaal nergens op

JustAndy schreef:Inderdaad gewoon kijken naar het type pony. Er zijn ontzettend veel ponyrassen of kruisingen die dat zeeeeker kunnen hebben.
Citaat:Shetjes kunnen relatief veel dragen omdat ze ontzettend compact en stevig gebouwd zijn.
.

ook hij was niet super grof, maar kon het echt prima aan!
Dana01 schreef:Tamary.... als ik even uit ga van mijn Haf merrie (inmiddels verkocht)
die is pas zadelmak gemaakt met 7 jaar, was dus helemaal uitgegroeid, ze is 1.50 hoog, en kon mij met gemak dragen, toen ik haar ging rijden , woog ik ruim 100 kg.... nu wel al stukken minder, maar vanwege het feit dat ik weinig sporten kan beoefenen, zal het nooit een licht gewicht worden....