Mag die beste man mij eens uitleggen hoe hij dan het "ruitergevoel" wil overbrengen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cayenne schreef:Zit Antoine de Both eigenlijk zelf wel eens op een paard?Toen hij toendertijd bij ons op stal was, werd er door iemand gevraagd of hij dan wel eens op haar paard wou aanvoelen waar "het probleem zat" en toen kreeg ze als antwoord "Ik ga er nooit op".
Mag die beste man mij eens uitleggen hoe hij dan het "ruitergevoel" wil overbrengen.
Betteke schreef:horseyfries schreef:Juist, en dan moet je verder.....
en ik hoor veel over de verbluffende resultaten van het rechtrichten, maar daarna???
Hoe bedoel je "daarna"?
Splinter schreef:@ Horseyfries: daarna volgt gewoon de rest van het scala hoor
Elisa2 schreef:Ik vind het een prima methode als je een echt heel scheef paard hebt...maar het is niet de enigste weg naar jeruzalem.
noekje schreef:Het rechtrichten wordt misschien wel door iedere instructeur verteld, maar vertellen ze je ook wat het precies inhoudt..
Bij ons kwam hij ook maandelijks op stal, nu helaas ook niet meer. Vind dit erg goed, ben sommige dingen met hem eens en sommige niet. Maar het zal je nog gaan verbazen als je eens rond gaat vragen aan mensen wat rechtrichten is.
runningkawa schreef:Maar ook niet de enige weg naar een recht paard
En net als horseyfries mis ik ook de ruiters die zeggen, door AdB ben ik nu succesvol Z of hoger
Zie op bokt ook voornamelijk B ruiters
maaykuhhh schreef:En 20 keer AMEN!!
Ben duidelijk niet de enige die er zo over denkt!
Ach iedereen moet t zelf weten hoor...maar ik vind het 10 x niks!!!!!!