Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Yamcha schreef:Dat zegt niks. Een paard laat het echt niet zien als hij/zij ergens last van heeft, om de simpele reden dat laten zien zwakte is. En zwakte is bij een paard opgegeten worden.
Ik denk dat je te groot en te zwaar bent, en ik vind dat je niet meer op deze pony zou moeten rijden.
_ocalinda_ schreef:Hoi, Shetten zijn beresterk! Die beestjes geven het vlug genoeg aan als iemand te zwaar is, hoor, dan beginnen ze vlug te hijgen, worden vlot moe..
De lengte maakt al helemaal niks uit, zolang je maar niet springt...![]()
Ik denk dat het belangerijk is dat je naar je beestje luistert... Dan merk je het snel genoeg!
Wat dacht je van lange kerels op Ijslanders? Die beesten geven echt geen sjoegge hoor! ik denk dat we wel eens te betuttelend kunnen zijn!

_ocalinda_ schreef:Shetten zijn kleiner maar qua kracht zijn ze relatief het sterkste ras! wat een onzin, dat ze het niet aangeven; juist Shetlanders laten zich niet klein krijgen!
Zie al die vette zogenaamde knufjes in de wei staan; die zijn er slechter aan toe dan degenen die door grotere kids worden gereden volgens mij..
Nee, ik denk, dat ik er gewoon mee door ga. fanatiek dressuur doe ik toch neit, rijd voornamelijk buiten en dat vinden ze prachtig!
flappp schreef:Ik moet eerlijk gezegd nog horen welke Shet er kapot is gereden door een te goort kind- neem me nou niet kwalijk. het zijn geen watjes, hoor!
MIsschien reageren jullie dan iets minder geemotioneerd.