Zelf inrijden ? of het door iemand anders laten doen ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jantina

Re: Zelf inrijden ? of het door iemand anders laten doen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 19:36

Ik heb er helemaal niet zo héél veel ervaring mee, maar heb het wel zelf gedaan. Je moet het toch een keer voor het eerst doen tenslotte en met wat hulp hier en daar lukt het me best Ja
Vooruit, ik rijd ze niet in korte tijd naar de Z ofzo, maar ik kan er ondertussen toch heel aardig mee rond sturen Lachen

montyjansen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 19:15

Het mooiste is het beleren zelf te doen, met iemand die ervaring heeft, en je kan helpen hoe en wat je moet doen, en zo kunnen jullie samen ontwikkelen en weten jullie ook wat de afspraken zijn hoe te reageren en hoe de knoppen werken, wat het paard heeft geleerd sta je ook niet voor onbekende reacties.
Beleren doe ik zelf met mijn vrouw of dochter of met de eigenaar.(eigenaresse) Ja

N_Wiseguy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:21

het ligt niet allemaal aan je eigen ervaring maar ook heel erg aan hoe je paard is enzo en wat voor bloed enzoo..
ik heb zelf ook een 4jarig paard wat ik ook moet inrijden.. nou ik heb het 3 keer gedaan en dat ging allemaal goed maar dit is echt moeilijk..

_ellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:40

ik zou het zelf doen, maar met hulp
want je ziet zelf je fouten niet altijd..
maar als je zelf inrijd dan kent je paard
wel PRECIES jou hulpen Clown

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 17:24

Zelf. Maar veiligheid staat altijd voorop en er staat altijd iemand aan de kant die kan zeggen of het goed of fout is.