Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

eilleen333 schreef:Ik heb een paar keer op een paard gereden, maar ik ben pony's zo gewend. Doe mij maar pony's
Inge_ schreef:eilleen333 schreef:Ik heb een paar keer op een paard gereden, maar ik ben pony's zo gewend. Doe mij maar pony's
Ik ook.
. Lady_in_red schreef:half paard half pony? kan dat? :|
volgens mij is het of een pony of een paard,

eilleen333 schreef:Inge_ schreef:
Ik ook.
Alhoewel.... Ik heb nu wel een Haflinger PAARD.
Inge_ schreef:Ik heb een draver van ongeveer 1.55, misschien is ie wel iets groter dat weet ik niet precies. Maar ik noem hem altijd een pony, ben dus niet zo van de paarden.
.
. Dat dier gooide enorm hoog op, en ik vloog bij elke stap door de lucht
. 
Met boomzadel doorzitten ging nog wel, maar sinds ik een BF heb, is doorzitten geen mogelijkheid meer.
Inge_ schreef:Als je nog een keer op zo'n hoog-op-gooi-draver wilt zitten, kom hier maar heen.Met boomzadel doorzitten ging nog wel, maar sinds ik een BF heb, is doorzitten geen mogelijkheid meer.
! Echt een schatje!
. 
Jouw haflingertje is ook leuk zeg, leuke naam ook!

.

eilleen333 schreef:hihi! Ik ken het ja. En ik ben al een ramp ik middendraf en galop ben ik ook niet echt goed in. Dus ik kon bijna alleen maar stappen met die draver.
Doe mij mijn Haffie maar.

)
gehad
. 
). Met Tjitse rijd ik af en toe, veel grondwerk en veel wandelen. Maar als ik nu een Hafje had gehad, had ik dat ook gedaan denk ik.
Inge_ schreef:Ja verhaaltje had ik gelezen idd.![]()
Met Hafje reed ik alleen maar, geen grondwerk ofzo (wist toen nog niet eens dat dat bestond.). Met Tjitse rijd ik af en toe, veel grondwerk en veel wandelen. Maar als ik nu een Hafje had gehad, had ik dat ook gedaan denk ik.
. Bij anderen helaas nog niet zo
. Naja, die moeten nog een beetje uitgeprobeerd worden...