McSquizzy schreef:Pescootje schreef:hééj liesbeth,
Ergens vind ik het erg kwetsend dat ik via bokt hoef te lezen dat ik geen goede bijruiter was
Naar mijn ervaring ben ik elke keer op de afgesproken dag geweest.
Wat de peesbeschermers betreft dat kan eventueel kloppen dat ik ze gebruikt heb maar dan was dit niet met mijn medeweten dat ze nieuw waren. Het spijt me dan ook dat ik ze gebruikt heb. Maar waarom heb je hier nooit iets van gezegd? Ergens vind ik het ook spijtig dat ik nu hoor dat er op mij niet te rekenen valt terwijl ik duidelijk gemaild heb dat ik niet meer mag rijden i.v.m met mijn rug op dokters aanraden.
met veel groeten,
Sara
Sorry maar ik denk dat je iemand anders in gedacht hebt hoor
Klopt... Mcsquizzy (Verena) is n goeie vriendin van me!We staan namelijk nu samen op stal en zijn goeie vriendinnen geworden ...
Normaal post ik nooit (omstandigheden die jij wel kent denk ik) en lees ik altijd.Als ik dan iets van HAW wil posten, omdat het zo goed gaat nu is de verleiding te groot ,doet Zij dat in mijn plek.
Maar dit vind ik zooooooo vervelend dat je denkt dat het om jou gaat... jij bent namelijk mijn bijruiter geweest. En ik kan over jou niets slechts zeggen, alleen dat ik het superjammer vind dat je niet meer komt omwille van je rug... Ik vond dat je SUPER sprong, dat je een ontzettend leuke meid was en mijn paard PERFECT behandelde!! Ik denk dat je dat wel weet, omdat ik vaak gezegd heb dat jullie zo'n goeie band en een klik hadden.
Als het beter wordt met je rug, mag je steeds terugkomen!!!( hoop ik stiekem op)
Je was goed voor het paard, voor het materiaal, ... Ik merk nu ook aan hem dat hij het springen best mist! Op het laatst ging het dan ook ontzettend goed!!
Het spijt met zo ontzettend van dit misverstand...ik kan wel begrijpen dat dit best raar overkomt ( op zn minst). Maar geen slecht woord over jou, ik hoop dat je dat best geloofd!!
Het is Verena die op mijn aanraden met die bijruiters begonnen is,en op korte tijd 2 slechte ervaringen gehad heeft! Ik heb het altijd fijn 'samenwerken' gevonden met jou!!
Als je graag nog wat meer opheldering wil graag via PB.
Mijn excuses!!
En nu terug on topic!

en dat er toch altijd iemand op je paard let? Soms heb je gewoon echt tijd te kort, en dan is het echt fijn dat er iemand is die wel een lange buitenrit kan maken op mijn pony ipv even longeren door tijdgebrek. Ik doe de pony een groot plezier en mezelf ook, dus waarom niet?
maar zijn niet verplicht: dat is mijn verantwoording, want het is mijn paard. Al zou ik zelf niet snel een advertentie plaatsen, ik kijk eerst liever in de bekenden kring
) en nu mag ze alles doen wat ze maar wil: ik vertrouw haar!
Ik laat je mijn kant zien
En dan vind ik het fout. Voor de rest vind ik het niet slecht of fout of whatever ik zou er alleen zelf nooit aan willen beginnen.