Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Marigold schreef:hoi
wat ik in elk geval vind, is dat het zadel je te klein is.
en een groter zadel op jou maat eigenlijk weer te groot zal zijn voor de pony, omdat het mogelijk op de lendenen terecht komt.
dus wat dat betreft ben je te groot voor de pony.
zonder zadel past het volgens mij al helemaal niet meer goed.
no hard feelings, het is gewoon wat ik constateer.
verder zal je zelf aanvoelen wat de pony aankan denk ik, maar springen dat vind ik in elk geval wel te veel gevraagd voor jullie.
ik neem aan dat je nog wel groeit, dus het kan geen kwaad alvast te bedenken wat je straks met de pony gaat doen;
heb je wel eens gement?
dat is veel leuker dan menigeen denkt!
dus dat zou je kunnen gaan doen met de pony!
massy schreef:dat jullie allemaal zo zielig met je shetjes zijn en oeii kijk mr uit bij 30 kilo belast je ze en ik zorg er wel voor dat hij gezond blijft hoor mijne krijg tenminste beweging en staat niet weg te roesten
en zijn vorige eigenaar weegde 60 kilo en die ree er ook buitenritten mee en er is niks met em aan de hand hoor ook heeft hij gewoon een rechte rug die niet ingezakt is dus dat valt allemaal wel mee
massy schreef:Marigold schreef:hoi
wat ik in elk geval vind, is dat het zadel je te klein is.
en een groter zadel op jou maat eigenlijk weer te groot zal zijn voor de pony, omdat het mogelijk op de lendenen terecht komt.
dus wat dat betreft ben je te groot voor de pony.
zonder zadel past het volgens mij al helemaal niet meer goed.
no hard feelings, het is gewoon wat ik constateer.
verder zal je zelf aanvoelen wat de pony aankan denk ik, maar springen dat vind ik in elk geval wel te veel gevraagd voor jullie.
ik neem aan dat je nog wel groeit, dus het kan geen kwaad alvast te bedenken wat je straks met de pony gaat doen;
heb je wel eens gement?
dat is veel leuker dan menigeen denkt!
dus dat zou je kunnen gaan doen met de pony!
ben ik mee bezig![]()
vink te minste een nuttige reactie
!massy schreef:mijn shet vind het leuk om gewoon buitenritten te maken en znez en wandelen krijgen ze ook een topconditie van hmmppffff

nikkiej_86 schreef:massy schreef:dat jullie allemaal zo zielig met je shetjes zijn en oeii kijk mr uit bij 30 kilo belast je ze en ik zorg er wel voor dat hij gezond blijft hoor mijne krijg tenminste beweging en staat niet weg te roesten
en zijn vorige eigenaar weegde 60 kilo en die ree er ook buitenritten mee en er is niks met em aan de hand hoor ook heeft hij gewoon een rechte rug die niet ingezakt is dus dat valt allemaal wel mee
WHAHAHAHAHAHAHAHA.
Zo dat moest er even uit.
Mijn shetje moet ik idd maar gauw weer eens gaan smeren met olie ja :d Wel eens gehoord van wandelen fietsen longeren mennen lange lijnen vd???
Nee dan moet je eens andere boeken gaan kopen, waar je dat in kunt vinden,.
In plaats van de egoist uit te hangen, omdat JIJ persee wilt rijden, neem dan een groter paard.
En niet een shet.
En die van mij staan te roesten haha sorry vond die wel even grappig gevonden
massy schreef:jullie maken misbruik van onze eerst zo sterke shet en nu een slap paardje om te zeggen dat 30 kilo al te veel is
massy schreef:mijn shet vind het leuk om gewoon buitenritten te maken en znez en wandelen krijgen ze ook een topconditie van hmmppffff
massy schreef:vind je het gek dat ik zo word met al die stomme reacties 30 kilo meer kunnen ze niet hebben moet ik er soms ook nog bijzetten alleen als je er verstand van heb ofzo ik dag dat jullie wel een beetje hersens hadden maar nee dus
nikkiej_86 schreef:massy schreef:vind je het gek dat ik zo word met al die stomme reacties 30 kilo meer kunnen ze niet hebben moet ik er soms ook nog bijzetten alleen als je er verstand van heb ofzo ik dag dat jullie wel een beetje hersens hadden maar nee dus
Even een serieuze vraag he.
Mag ik weten hoe oud je bent??
Want als je een halve penny bent, wil ik hier niet een verder over in discussie gaan.
Soet schreef:nikkiej_86: ik denk dat het nu wel genoeg is met je onzinnige commentaar, je aanvallen, en je belachelijke opmerkingen.
Je kunt de ts ook je gedacht zeggen, op een manier die zij ook waardeerd. (want ik ben het overigens eens, met jou mening.) op een manier die voor haar ook leuk blijft.