Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
friesiszwart schreef:ik laat mijn paard nooit in rengalop gaan. Je moet toch op elk moment de controle hebben over je paard waarbij het niet uithaald waar je rijd. Indien er een wijds en overzichtelijk is kun je altijd nog overwachts kuilen en opvliegende dieren tegenkomen. Nee hoor een handgalop zodra iemand erop zit het rengalop doen de paarden maar in het land.

.......

Ytjuuuh schreef:Als je erover nadenkt wat er kan gebeuren allemaal, dan is het eigenlijk best gevaarlijk.
imd schreef:Ytjuuuh schreef:Als je erover nadenkt wat er kan gebeuren allemaal, dan is het eigenlijk best gevaarlijk.
Daarom vidn ik het best wel eng, ga nooit helemaal voluit

imd schreef:Ytjuuuh schreef:Als je erover nadenkt wat er kan gebeuren allemaal, dan is het eigenlijk best gevaarlijk.
Daarom vidn ik het best wel eng, ga nooit helemaal voluit
Maar ik zo hard crossen heeft ook wel iets, het geeft zo'n geweldige kick vind ik altijd

Julia_14 schreef:Nee hoor, een rustige handgalop is ook heel lekker! Ik baal soms zelfs als mijn pony loopt te drammen dat ze harder wil als ik lekker wil gaan genieten van een ontspannen 'schommel' galopjeMaar ik zo hard crossen heeft ook wel iets, het geeft zo'n geweldige kick vind ik altijd
Mja, heb wat minder goede ervaringen met het paard (op hol buiten, onstopbaar) dat ik haar niet meer los laat. Ik heb gezien wat daarvan komt, zeg maar. Een schommelgalop zou ik ook wel willen, maar daarvoor moet ik haar eerst 2 uur afmatten in de bak
Zeker toen het einde van het veld in zicht kwam en we het dijkje op moesten...Gelukkig lag er alleen een droge sloot achter