Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Er lopen zoveel van dit soort meisjes bij mij op de manege.. Hartstikke leuk hoor!
Harvy schreef:Op mijn 8e had ik ook een eigen paard een arabier
Sorry, jou reactie klonk wel penny
Maar dat ben je niet

Harvy schreef:Op mijn 8e had ik ook een eigen paard een arabier
,, scarlet16 schreef:
zondag was er een meisje van 6 jaar op horse en co die kreeg een eigen pony
daar is een toppic over
viewtopic.php?f=105&t=761313&st=0&sk=t&sd=a
ik heb daar een berichtje neer gezet maar dankzij REMI kreeg ik de tip
maak een eigen toppicdus nu wat vinden jullie van ons saampies
ik ben sharon 11 jaar en mijn paard pretty van bijna 4 jaar
ik rij rekreactief samen met mijn moeder en heb ook les 1x per week
gelukkig komt er binnen kort een bak bij ons op stal dan kan ik vaker in de bak rijden
ik rij hooguit 2a3 keer per week op pretty omdat ze nog jong is

Amburtjoz schreef:Fantastisch toch?!Er lopen zoveel van dit soort meisjes bij mij op de manege.. Hartstikke leuk hoor!

ze heeft vast wel begeleiding, dus gaat vast goed

) en daar ging je dan mee naar de ponyclub. Dat was doodnormaal, onze club had 50 van dat soort kinders rondlopen. Naar concours gaan deed je ook gewoon, want dat deed iedereen. Onze pony's gingen dan in een grote vrachtwagen van een transporteur die dat als vriendendienst deed, en een aantal ouders reden de kids erachteraan. Als het dichtbij genoeg was gingen we er met z'n allen op de pony heen.
Zep schreef:Wat mij opvalt in deze topics is dat het fenomeen "ponyclub" haast uitgestorven lijkt
Ik heb mijn eerste pony gekocht op mijn 9e (van mijn eigen spaargeld, was beslist geen krijgertje) en daar ging je dan mee naar de ponyclub. Dat was doodnormaal, onze club had 50 van dat soort kinders rondlopen. Naar concours gaan deed je ook gewoon, want dat deed iedereen. Onze pony's gingen dan in een grote vrachtwagen van een transporteur die dat als vriendendienst deed, en een aantal ouders reden de kids erachteraan. Als het dichtbij genoeg was gingen we er met z'n allen op de pony heen.
Ik heb soms het gevoel alsof ik uit een compleet ander tijdperk kom, en zo oud ben ik nog helemaal niet!!

Cars schreef:Zep schreef:Wat mij opvalt in deze topics is dat het fenomeen "ponyclub" haast uitgestorven lijkt
Ik heb mijn eerste pony gekocht op mijn 9e (van mijn eigen spaargeld, was beslist geen krijgertje) en daar ging je dan mee naar de ponyclub. Dat was doodnormaal, onze club had 50 van dat soort kinders rondlopen. Naar concours gaan deed je ook gewoon, want dat deed iedereen. Onze pony's gingen dan in een grote vrachtwagen van een transporteur die dat als vriendendienst deed, en een aantal ouders reden de kids erachteraan. Als het dichtbij genoeg was gingen we er met z'n allen op de pony heen.
Ik heb soms het gevoel alsof ik uit een compleet ander tijdperk kom, en zo oud ben ik nog helemaal niet!!
![]()
Ken het....met zijn allen op concours vanaf een leeftijd of 8 jaar.
In mijn beige rijbroekje met wit bloesje en rood truitje erover..enigste setje toen was het bijpassende ponyclub dekje![]()
Niks mis mee met jong in het bezit zijn van een pony.
.xjudithx schreef:Niks mis mee hoor, als je goede begeleiding krijgt met zo'n jong paard.
Ik had een eigen c-pony toen ik 9 jaar was, ging prima.
Veel plezier samen!