Isabellover schreef:dit lieve mensen vind ik het geweldigste filmpje ooit! Dit vind ik echt hét voorbeeld van vriendschap en vertrouwen..
Je ziet dat het paard lol heeft, de oortjes naar achter? wat betekend dat nou eingelijk? Ik ken zat paarden die lekker in de wei staan te genieten van de zon met hun oortjes een beetje naar achter. kom op he, dan zeggen we toch ook niet : dat is zielig het paard heeft het niet naar zen zin.
dit paard is lekker speels en geniet vaan de vrijheid die hij heeft.
Want dit vind ik een teken van vrijheid. Geen strakke teugels waarbij hij gedwongen word uit te voeren wat van hem verwacht word. nee, een paard wat geen lol heeft in dit soort aktiviteiten doet het simpelweg niet. want dit soort kunstje kan je niet opdringen, dit kan je niet dwingen. dit gaat puur uit neiuwsgierigheid en lol.
Een paard wat dit niet leuk had gevonden, had gewoon simpelweg niets gedaan. En zichzelf voor dommetje gehouden.
Een paard wat bijvoorbeeld op zijn rug liggen absoluut niet leuk vind had wel tegen getribbeld, en zo heb ik nog veel meer voorbeelden.
Kom op mensen, het is dan wel een dier maar heeft wel zijn eigen hersens.
Geen strakke teugels; alleen maar 1 x een ruk aan het bit en wel een zadel wat naar beneden kiept...niet echt parelli zeg maar