Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nadya schreef:Geef dan antwoord op mijn vraag, want ik snap het niet helemaal. Wat is er veranderd?
En Jooorie; sorry hoor, maar niet alle instructrices weten waar ze het over hebben. Ik ken er genoeg die niet goed bezig zijn, hou op, schei uit.![]()
Ik ken deze instructrice niet, maar bij mij hoeven ze nooit aan te komen met zulke oplossingen. Da's mijn mening. TS vraagt in dit topic voor of tegen en ik ben nou eenmaal tegen.

IloveJaimy schreef:maar omdat het bij haar pony zo was hoeft het bij de mijne nog nie te zijn!
de ene reageerd er anders op als de ander

Jooorie schreef:Nadya schreef:Geef dan antwoord op mijn vraag, want ik snap het niet helemaal. Wat is er veranderd?
En Jooorie; sorry hoor, maar niet alle instructrices weten waar ze het over hebben. Ik ken er genoeg die niet goed bezig zijn, hou op, schei uit.![]()
Ik ken deze instructrice niet, maar bij mij hoeven ze nooit aan te komen met zulke oplossingen. Da's mijn mening. TS vraagt in dit topic voor of tegen en ik ben nou eenmaal tegen.
Nou dan ken jij die instructrice inderdaad niet. En dat is niet zomaar zo'n manege mens. Zij heeft er ècht verstand van.
IloveJaimy schreef:maar omdat het bij haar pony zo was hoeft het bij de mijne nog nie te zijn!
de ene reageerd er anders op als de ander
frostyxxx schreef:Doe wat je wilt, we raden het je af maar als je het toch wilt doen; succes en ben benieuwd of het beter gaat.. En over die instructrice die het je adviseerd; ondanks dat we haar niet kennen, zegt het al wel wat over haar (gebruik van stiek) dat heet mensenkennis.

nou doe je best en succes met de wedstrijden enzo. 

Nadya schreef:Ik wens je paard veel sterkte.
IloveJaimy schreef:ze heeft genoeg kennis hoor, ze zegt echt nie zomaar iets.
IloveJaimy schreef:Nadya schreef:Ik wens je paard veel sterkte.
je doet net of ik hem weet ik veel wat aan doe.