Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SkullHorse17 schreef:iedereen heb wel eens ze fouten maar ik typ zo snel ik kan er niks aan doen het gaat niet over mijn maar over topic dus houdt het wat gezelliger dan allen maar afkaten:(
SkullHorse17 schreef:ja oke sommige mensen zijn niet gelijk streng maar sommige kunnen er niet tegen sommige dan??? die worden gelijk boos heb ik op een manege veel gemerkt:*
SkullHorse17 schreef:ja is een goede tip

SkullHorse17 schreef:nou en ook oudere mensen mensen kunnen fouten maken ook jij maak wel eens fouten :@
* SkullHorse17 schreef:nou en ook oudere mensen mensen kunnen fouten maken ook jij maak wel eens fouten :@
en :@ smilies.avanti4ever schreef:Als deze jongen dyslectie heeft dan moet ie er dat even bij vermelden. En geduld kun je maken. Maar daar ging het niet om, dacht ik?@edding misschien heeft de persoon ik kwestie wel dilexie? of heeft diegene het feduld niet..
avanti4ever schreef:@edding misschien heeft de persoon ik kwestie wel dilexie? of heeft diegene het feduld niet..
ik maak trouwens ook zat vaak fouten in typen omdat ik of ye snel ben of mijn toetsenbord niet mee werkt...
SkullHorse17 schreef:ik snap niet waarom mensen er over door gaan hebben zeker niks te doen op bokt*
...
Anoniem schreef:uhmmm ik heb ook dislexie maar ik heb toch ook niet super veel fouten of wel. dislexie is geen excuus vind ik hoor ( soms wel ) in dit geval niet
Ymke schreef:Anoniem schreef:uhmmm ik heb ook dislexie maar ik heb toch ook niet super veel fouten of wel. dislexie is geen excuus vind ik hoor ( soms wel ) in dit geval niet
Maar volgens mij doe jij wel redelijk de moeite om correct Nederlands te schrijven, weet niet of de TS dat ook doet.