Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
samflame schreef:
ook snap ik niet waarom iedereen over bandages zeurt kom op mensen
waar hebben WIJ als gewone ruiters het over?
als het nou echt zo slecht is waarom zouden de mensen
uit de hoge sport het dan om doen??
denk je dat die hun paard van 2 miljoen express willen verpesten ofzo???
die mensen weten wel wat ze doen hooor!!!
Citaat:MAAR.. Er zit een heel groot verschil tussen bandageren en bandageren.. Als je je bandages niet goed omdoet, zijn de risico's toch wel vrij groot. Ik denk dat er veel mensen zijn die verkeerd bandageren
traan_beauty schreef:Beetje overdreven, snap de titel ook niet.
Maar ik ben wel tegen hulpmiddelen. Ik rijd alleen met zweep (ook niet altijd) en bit, dat nog net wel. Maar ik snap niet waarom mensen andere hulpmiddelen kopen.. omdat ze het paard niet anders aankunnen? Sorry hoor, dan moet je léren rijden op dat paard. Een mens moet kunnen rijden, ook zonder hulpmiddelen.
En die verschillende setjes? Dat is toch gewoon leukHet is net als je verslaafd bent aan oorbellen kopen.. ook elke dag een ander setje in.
Je hebt wel een paar dingen genoemd die kloppen.. maar soms een beeeeetje te overdreven.
Maarja, dit is dan weer mijn mening
Welshcobfan schreef:nee geldt in het algemeen
immers: waarom een slof eraan hangen als het niet nodig is? Waarom bandageren als je paard 4 goede sterke benen heeft die op dat moment geen steun nodig hebben? Waarom sporen als je paard ook zo netjes kan wijken (bij wijze van)?
LaFunkyJazz schreef:Sporen -> vanaf de M verplicht, om met een kleinere hulp, hetzelfde te bereiken
samflame schreef:maar ik denk dat er NIEMAND is die rijdt met slof als het niet nodig is
bedoel kan jij zo zien aan een paard zonder dat jij erop rijdt of het wel of niet nodig is?
als iemand er mee rijd vind hij/zij dat het nodig is