Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ankimo schreef:[ [url=m/SYSQRX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind die van mijn vos ook mooi, zeker de ontwikkeling ook!![]()
Die bruine hierboven ook!
Gizeppie schreef:Ankimo schreef:[ [url=m/SYSQRX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind die van mijn vos ook mooi, zeker de ontwikkeling ook!![]()
Die bruine hierboven ook!
Op de foto van 2018 vind ik wel dat het paard een onderhals heeft. Maar dit kan ook komen door de kant waar de foto is gemaakt, want op de andere plaatjes is dit niet..
xLeoniee schreef:[ [url=m/0f3Gq7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/27lM2c.jpg]Afbeelding[/url] ]
Best interessant! Nu ben ik benieuwd wat jullie van de hals van mijn merrie vinden!
Bovenste foto is vorig jaar en de onderste 2 jaar geleden. Ik vind vooral de halshouding onder t zadel verbeterd
c_alsemgeest schreef:[ [url=m/rWAubu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ok... even deze 28 jarige mooie hals showen
Merrie is er al een tijdje niet meer, maar we kregen altijd complimenten over haar bespiering, zeker gezien haar leeftijd
Hier onder was ze zelfs 29.
[ [url=m/zkRsEN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mUy3Kn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gizeppie schreef:c_alsemgeest schreef:[ [url=m/rWAubu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ok... even deze 28 jarige mooie hals showen
Merrie is er al een tijdje niet meer, maar we kregen altijd complimenten over haar bespiering, zeker gezien haar leeftijd
Hier onder was ze zelfs 29.
[ [url=m/zkRsEN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mUy3Kn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ziet er goed uit hoor! Knap dat jullie oma nog op zo n leeftijd we zo goed uit kon zien in de bespiering! wat deden jullie om haar zo goed in de bespiering te houden?
nanoukkie schreef:Ik heb geen idee of mijn paard een correct bespierde hals heeft! We rijden/longeren (met longeerhulp) in totaal zo'n 4/week. Vroeger begon ik onze rijd'routine met voorwaarts-neerwaarts, daarna nam ik de teugels op, en ik eindigde weer voorwaarts-neerwaarts. Dit doet hij gemakkelijk, omdat hij daan meer op zijn voorhand loopt dan zijn achterhand. Daarom begin ik nu meteen opgericht, en eindigen we met even voorwaarts-neerwaarts! Ik heb hem reeds een jaar en hij is 9 jaar.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]