Shanna schreef:Dat het in het handboek van het FNRS staat, en het FNRS is volgens mij nog niet gek oud, maakt dat ik het een ''nieuwe'' manier noem.
De FNRS werd in 1930 opgericht
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zo oud al? Ik heb er pas voor het eerst van gehoord rond 2005 ofzo, toen de maneges overgingen op FNRS proefjes ipv de KNHS proefjes voor onderlinge wedstrijden, en een FNRS paspoort en lidmaatschap verplicht werd gesteld.. 

Bij 1 moest iedereen zijn rechterbeugel uit doen. Bij 2 moest iedereen zijn rechterbeen over het zadel zwaaien, linkervoet uit de beugel en dan nog blijven steunen op het zadel. En dan bij 3 rustig op de grond laten zakken. Soms wachtte de instructrice dan iets langer tot ze 3 zei waardoor iedereen veel moeite moest doen om te blijven 'staan' op hun handen haha. daffie1986 schreef:Het ongeluk gebeurde terwijl het meisje aan het uitstappen was. Jammer dat de krant dingen weer verdraaid, dat mensen dit klakkeloos overnemen en door dit soort topics toch nog even de "sfeer" gewekt wordt dat het de manege eigenaar zijn schuld is omdat het niet de juiste manier van afstijgen zou zijn geweest.