Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ayasha schreef:Wat is daar het nut feitelijk van? (Springschoenen achter)
CM_ schreef:Buiten wat Adelinde doet, ik bedoel wij kunnen allemaal alleen maar dromen van zo'n carrierre , ben ik bang dat dit benen gezwaai voor EN achter de toekomst moet worden, alles moet steeds extremer in elke sport, dus ook in de paardensport.
Het lijkt een hele erge hakkentrekker, dat zie ik liever niet bij een dressuurpaard.
eiber schreef:Ja dat zou je zelf ook wel kunnen bedenken, ik ken iig g een goedgeurde dekhengst die op grand prix niveau getraind wordt die 24-7 met schuilstalletje buiten staatAlleen al het feit dat hij geopereerd is aan luchtzuigen....waarom zoog dit paard lucht? Wat hebben ze gedaan om de oorzaken weg te nemen? Wat kan hij nu niet meer?
Alsof alles maakbaar is.....en wat geeft het, als-ie maar loopt.
Kinke schreef:Verschrikkelijk
Vind haar zo'n ontzettend slechte 'reclame' voor de Nederlandse dressuur.
pillow schreef:Als je dit paard ziet kun je je niet voorstellen dat het een goedgekeurde hengst is. Hij beweegt achter erg vreemd. Hij trekt de hakken extreem in de staart, zet rechtsachter buiten de massa. Soms lijkt het een krampetrekker (hanetred) Als dit een gewoon te koop staand paard zou zijn ,zou ik hem laten staan
Ik vind dat Adelinde hier wel erg afgezeken wordt, ik zou willen dat ik zo kon rijden. Toen ze aan de top stond was iedereen lyrisch over haar en nu wordt ze afgefikt. Het kan verkeren.