Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
paardenmiep schreef:Starbreeze schreef:Hmz, mijn Flemmingh x Jazz krijgt nauwelijks krachtvoer maar die kan ik beter iedere dag longeren nu het frisser is. Je kán er wel zo op, alleen schiet ie dan vaker weg en is hij heel scherp op vanalles en dat rijdt gewoon het eerste half uur niet zo lekker. In de omgang is hij wel heel rustig maar dat is altijd zo.
Normaal gesproken longeer ik hem 2x in de week (ook zomers) zodat hij zijn ei toch even kwijt kan, maar dat is nu gewoon niet genoeg. Blijf toch graag heel.
Mijn vriendin zei, dat komt omdat het nu zo koud is, moet ie heter worden om op temperatuur te komen
Grappig! Mijn Krack c x Jazz die toch best wel wat krachtvoer krijgt (afgestemd op of we veel rijden of niet natuurlijk) kan ik altijd gewoon opstappen en mee wegrijden. Als hij noodgedwongen een tijdje op stal heeft gestaan is hij natuurlijk wel iets of wat een bommetje, maar prima doorheen te rijden. Als hij echter gewoon buiten heeft gestaan is er niks aan de hand en is het alsof ik de dag ervoor er nog op heb gezeten, geen rare sprongen of wegschieten
Leuk hoe twee paarden met ongeveer dezelfde bloedlijn zo anders zijn!