Cassidy schreef:Bhriseis schreef:Dat is toch een kwestie van voor je dieren te zorgen. En dat heeft niets te zien met de traditionelen vs. de naturals.
De extremisten in de Naturals zie ik helaas veel te vaak op Bokt langsschuiven. Daar hoef je alleen maar alle "foei, ik hou mijn paard op stal en werk met dekens" topics hier op bokt maar voor door te lezen. Ik zie de extreme Traditionals van 23 uur op stal en 1 uur het paard fanatiek trainen hier echter op Bokt niet langskomen. Iedereen wil meer weidegang of tijd op een paddock maar niet iedereen heeft het gemak van een paard aan huis, menigeen heeft zijn paard in pension staan en kan helaas niet helemaal zo zoals hij zelf zou willen. En dan komen de fanatici roepen dat ze dan niet voor een paard zouden kiezen. Bad luck for them. Het is jouw paard, jouw leven en zolang als jij jezelf met een goed geweten in de spiegel aan kunt kijken, heeft een ander er toch ab-so-luut niets mee te maken hoe jij je paard houdt. Met dat kleine verschil. Overal waar "te" voor staat is niet goed. Behalve bij het woordje "tevreden". Voor paard, EN voor ruiter/eigenaar.
Wat is het artikel volgens jou dan?

maar als je dicht bij de natuur wilt zijn moet je op de grond gaan liggen en je neus in het zand steken vlak naast een plantje. xD
en ook hier in dit topic.. omdat met bitloos of boomloos wil rijden doet het het paard ineens pijn?!!! benadeel je het paard? lekker negatief.... laat ik het dan maar niet hebben over wat gewoon wordt genoemd