Hasjam_Poe schreef:Boven iedere pagina staat -links boven auteur- een balk met:
<plaatje van een papiertje> | Abonneer | Bookmark | Print | E-mail vriend
Het plaatje van het witte papiertje betekent: "
Toevoegen aan eigen berichten"
Als je op dat "witte papiertje" klikt (links naast abonneer)
verschijnt het stipje!(en hoeft dat dus niet meer hier gemeld te worden

)
Ach, vind het wel leuk om nu te zien wie er meelezen, "de stipjes"

En voor de menners dan maar een bijdrage.
Paard is in december beleerd voor voor de wagen (laten doen) heb er daar en toen 4 x of 5 x mee gemend.
Vervolgens brak de winter aan, kon dus niet rijden/mennen.
Vorige week woensdag op beleer adres les gehad.
Die zaterdag (Filmpje) voor het eerst op eigen verenging, voor het eerst met eigen wagen en voor het eerst met
broek gemend (voor de leken, dan ding op zijn achtereind met staartriem, die als functie heeft, dat als ik op tijd vergeet te remmen de kar niet in de hakken van mijn paard eindigt).
Ben heel blij met dit beeld, bij lange na niet perfect, maar wel aansluitend op de laatste blz van vorige topic,
namelijk een ontspannen paard.
Werkpunten, gaarne leidsels op 1e gat niet 2e, maar aangezien ik het niet op mijn geweten wou hebben mini's te pletten voor veiligheid gekozen.
Hij moet actiever, maar niet sneller en meer bij elkaar gereden worden, nu is hij erg lang.
Maar ben niet zo'n goede menner en moet er met hem duidelijk nog in komen, hoewel hij heel heel heel fijn te mennen is!
Ben zoekende naar juiste tempo met juiste activiteit en voldoende contact, maar niet te veel druk op voorkant,
waarbij hij wat meer opgericht is, doordat hij wat meer in elkaar schuift.
Met stelling en buiging ben ik als beginnend menner momenteel wel blij.
Afwenden op de middenlijn zit nog even niet in ons assortiment evenals rechtrijden op korte zijde, die is net paar meter te kort voor ons op dit moment.
Dan zou ik moeten rukken en plukken en dat wil ik niet, aangezien hij super lekker loopt en vanuit deze basis
ongetwijfeld aan het werk kan gaan.
[
Video ]
Ja, de angsthaas die met bp rijdt en de helft van de tijd niet zonder slof durft te rijden, knoopt er wel een kar achter

logisch, nee... maar ja, ben ook maar een mens.