jerich0 schreef:Electra63 schreef:Jericho,
Of juryleden nu oud of jong zijn, als in alle andere landen men nog wel geheel op de klassieke manier rijdt, dan zullen ook die internationale juryleden de "Nederlandse manier" afstraffen.
mensen hier hebben toch de lastige gewoonte een tekst niet goed te lezen.Zoals ik al zei, als geld ermee gepaard gaat, dan zal men plooien, internationaal of niet. zo simpel is het.
Er wordt in alle landen anders gereden en niet enkel klassiek, en deze kunnen ook als jurylid gekozen worden indien zij het examen hebben afgelegd.
een Isabelle Werth rijdt verre van klassiek, maar hangt met volle gewicht aan de teugeltjes...
Meneer de partner van Gal hangt ook gezellig aan de teugeltjes, genoeg foto's daarvan te vinden. zelfs enkele waarbij een blauwe tong zichtbaar is tijdens een wedstrijd. nuja, zal wel net die schapenziekte zijn zeker???
Als men jouw teksten niet goed leest, ligt dit misschien aan de manier waarop deze teksten geschreven zijn? Eerlijk gezegd, vind ik, jouw teksten moeilijk te lezen en te begrijpen, sorry.
Wat betreft met geld gepaard gaan ( bedoel je nu omkoping) dan zouden de russen of olielanden wel hoog genoteerd op de internationale rankings staan, immers daar is meer geld dan hier om in een sport gestoken te worden.

idd, daar heeft u gelijk. Maar als u het opmerkt ben ik beter blijven hangen dan u denkt