Vriendin op mijn pony, jullie ook?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Linndatbenik

Re: Vriendin op mijn pony, jullie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-12 12:36

Ja :)
Fijn dat iemand het begrijpt. Ik wil namelijk zelf ook wel eens een beetje met mijn paardje bezig. Maar van mij mag ze altijd mee. Wanneer ze wil. <3

Frouke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 18:27

Tituss schreef:
Haha, leuk bedacht topic, ik zal ff zeggen wat ik denk: voor de bant kan je haar soms heus wel laten rijden alleen jíj bent haar (van het paard) baasje! maak dan ook een hele goede band met Ailana. het is jullie keus haar erop te laten rijden maar je kan natuurlijk wel wat geld vragen. ik zou het eigenlijk gewoon zo laten, het is je BFF!

o, en ik snap natuurlijk wel dat je het een beetje irrie vind omdat het jóúw moeders geld is! maarja, je hebt al een oplossing dus het maakt niet meer uit.. :D

Frouke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 18:29

Linndatbenik schreef:
Ja :)
Fijn dat iemand het begrijpt. Ik wil namelijk zelf ook wel eens een beetje met mijn paardje bezig. Maar van mij mag ze altijd mee. Wanneer ze wil. <3

ik snap het ook, wat ik aan het begin zei, dat het mijn niet uit zo maken, is niet echt waar eigenlijk! :o ik zou het niet echt leuk vinden als mijn vriendin er elke x ook op ging.. al is het natuurlijk wel fijn voor als je ziek of op vakantie bent.

Chamaya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 15:36

Opzich kan je je vriendin er wel op laten rijden, het hangt er ook vanaf hoe ze rijdt. Ook hangt het er vanaf hoe je pony er op reageert, heeft ze nog een goede band met jouw, dan kan je vriendin nog gewoon er op blijven rijden. Anders is het handiger van niet. Uiteindelijk moet je het zelf weten.

Linndatbenik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-12 10:50

Ja iedereen bedankt. :)

_Loveshorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 16:10

Uhmm, ik zou niet weten eerlijk gezegd, haha. :o

alovejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 14:37

Je kan je vriendin er soms op laten rijden, maar niet te vaak. Het is tenslotte jou pony en jullie betalen ervoor.

suusxloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 18:23

even de plus en minpuntjes voor jezelf afwegen ;)
Ik laat verder niemand op mijn pony rijden als alleen mijn instructrice heel af en toe en wanneer ik m niet kan rijden ivm vakantie ofzo :)

Cremoris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 11:46

Ik laat wel eens een vriendin van me op mijn merrie rijden, maar ik weet dat zij mijn paard ook aankan.
Als ik er een beginner erop zou zetten en het zou mijn vriendin zijn zou ik haar niet laten rijden, misschien wel uitstappen maar verder niets.
Waarom? Ik denk ook aan de veiligheid van de ruiter en wil ook niet dat mijn merrie helemaal hysterisch word.

Cavalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 13:16

Er komt niemand op mijn paard. alleen uitstappen, dan mogen vriendinnen enzo erop haha. Mn knol heeft een gebruiksaanwijzing om hem goed te laten lopen en is nog in volle training/opvoeding haha, dus no way dat iemand erop komt om hem echt te rijden. niet dat ik zo geweldig rij, maar dan kan ik tenminste niemand behalve mijzelf de schuld geven als mn paard niet loopt :Y)

Linndatbenik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-12 18:46

@Cavalia
Ja,, zo is mijn paard ook!

Linndatbenik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 11:04

Iedereen nogmaals bedankt! Ik heb een opslossing gevonden. :D