Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Arabesk schreef:2005 schreef:Vind het klassieke ook erg mooi.
Maar Arabesk, dat had ik niet van je verwacht aangezien je liever geen bit er in hangt en zij met stang en trens rijden?
Het ging in dit verhaal toch om zit?
Ja de stang en trens is een beetje jammer. Maar hun opleiding sta ik wel achter; eerst lange lijnen en pas met 10 jaar meedoen in shows.
Vraag is wel hoelang dat nog zal zijn nu ze 'commerciëler' moesten worden noodgedwongen. Meestal gaat het welzijn er niet op vooruit als er geld in het spel is....
Vudress schreef:http://www.youtube.com/watch?v=lMqS1DTShNE
Geen andere ruiter te vinden die zo los om haar paard heen zit en tegelijkertijd optimaal blijft inwerken met hele snelle, fijne hulpen.
Vudress schreef:Het gaat niet om de manier. Het gaat om de manier waarop Anky erop zit en de wijze waarop ze blijft inwerken.
Bent Branderup zit er natuurlijk op als een krant. De gemiddelde professionele Nederlandse dressuurruiter zit er al beter op.
Twiggy2008 schreef:Ik heb eerlijk gezegd DE ruiter waarin ik echt een voorbeeld zie nog niet voorbij zien komen...... Kan in elk geval wel zeggen dat ik de Anky's e.d. niet bepaald als voorbeeld zie. Ik vind het vreselijk om daarnaar te kijken.