Waarom schoppen mensen hun paard zoveel?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Eastpak

Re: Waarom schoppen mensen hun paard zoveel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-11 10:12

Heb enkele dagen niet meer op bokt.nl topic's gereageerd, om het een beetje over te laten waaien dus hier mijn excuses in het topic. Nu had ik dus al een excuses mail gestuurd naar Niekoezz.

Het was dus echt niet mijn bedoeling om haar te beschuldigen. Ik had haar niet als voorbeeld moeten nemen. Hiervoor nog maals mijn excuses :)

riagr, dit heb ik zeker gemerkt. Ik zal er in het vorvolg zeker 2x over nadenken voor ik iets schrijf of toon.

Niekoezz, ik ben een jongen ;)

Mvg

Manuela379

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 15:11

Thats_Me schreef:
Omdat ze het niet anders geleerd hebben.. Kijk eens naar een gemiddelde manegeles. Van zulke instucteurs krijgt het grote gros met eigen paard ook gewoon les.

dat is onzin niet alle manege lessen zijn het zelfde, ik denk dat het aan de ruiter licht aan hoe ze rijden.
ik zelf rij niet trappend aansporen kan ook door licht aan te spooren en tijdens het rijden te kliken en kom op te zegen, werkt bij mij verzorgpaard tenminsten, zo blijf zij ook de helentijd doorloopen ipv in te kakken.

delerium

Re: Waarom schoppen mensen hun paard zoveel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 15:51

Het lijkt me hier een mooi moment voor een slotje, alles is gezegd denk ik en dan is het op een zeker moment gewoon klaar.
Voor rijlessen in het algemeen kun je op MA/RT/PP/JI terecht.