Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik probeer ongeveer vier a vijf keer per week te rijden en/of longeren. Longeren doe ik overigens minder lang. Kadankovitch schreef:@Moll.
Met veel interese heb ik uw bijdrage gelezen. Slechts op hell kleine details verschil ik van opvatting, niet het vermelden waard dus. Wat mij opvalt is de nagenoeg gehele afwezigheid van reaktie. Samen te vatten in de zin: 'Al zijn de parels nog zo mooi, de zwijnen lusten ze niet.' Jammers toch. Bij mij heeft het ertoe geleid dat als ik al raad tegeven heb, ik dat liever inslik. Kortom, ik bewonder Uw doorzettings vermogen;
Met vriendelijke groet.
Gipsylover schreef:Ik rijd hem ongeveer 5 x per week. En vaak nog wedstrijd in het weekend.
Per keer verschilt het hoelang ik er op zit, ik heb 2 x per week les, (springen en dressuur). Dan zit ik er wel ruim een uur in met losstappen/losrijden/uitstappen enz. Als ik zelf train gemiddeld 40/45 minuutjes. Als ik naar de hei ga kan het soms wel 2 uur zijn, en in het bosje vlakbij meestal een uurtje.