Hahaha.Ach ja, terwijl een vriendin van mij hem wel lekker vind zitten. Ik vind het meer ruitergebonden daar paardgebonden, hoe fijn je ergens op zit...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hahaha.Jampuppy schreef:Een paar met veel schwung kun je gewoon beter uitzitten dan een vlak paard heb ik het idee.
Jampuppy schreef:Ik heb een keer op een dressuur gefokte Ruin gezeten van 1.78 en ik dacht dat ik in een luie stoel zat.
Daarnaast heb ik ook op een pony gezeten die zo recht was als een plank en je dus bijna geen ruimte had om je heupen mee te laten 'wiegen' in de beweging van het paard. Dus mijn mening is er is zeker verschil.
Mindfields schreef:Een paard zit zo lekker als dat het gereden wordt. Als het paard in een verkeerde houding wordt egreden en niet goed getraind wordt zit hij als eenplank, een paard wat fijn door zijn lijf gereden wordt zit heerlijk. Je kunt er dus niks van zeggen als je een vastgereden paard probeert.
)...vind er gewoon geen donder aan

BeatleSpooky schreef:Ik vind niet dat dat iets is waar je op moet letten. Het belangrijkste is toch het karakter? Iniedergeval; dat is mijn mening. Dan heb ik weer het geluk dat mijn pony heerlijk zit, behalve met doorzitten dan.
Maar nee, ik vind niet dat je daarop zou moeten letten. (:
Sinlight schreef:Susyb schreef:Tja en meestal als je een paard koopt dan ga je eerst proefrijden.. weetje ook gelijk hoe die zit
Mits je een paard koopt dat onbeleerd is. Maar dan nog, als je weg bent van een paard keur je deze niet af op zijn zit.
Je moet er ook aan wennen
maar er even van uit gaan dat als je een braaf paard zoekt dat deze al onder het zadel is