Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dit is gewoon het dressuur rijden namelijk

ismy schreef:Oke. Ja op je zit het tempo regelen is idd heel moeilijk maar ik begin het te leren!
Ik rijd helaas geen bitloos en zo vind het er leuk uit zien maar heb het over het dressuur rijden

Vind het erg goed van je dat je je wilt inlezen in hoe dressuur nou eigenlijk in zijn werk gaat, en je bent op de goede weg hoor, met het paard van achter naar voren te rijden
Tammy_ schreef:ismy schreef:ho even, ik rijd dressuur van verzamelde stap tot en met travers en galopswissels op een bitloos hoofdstel, bitloos rijden hoeft niet direct lol-met-je-knol en niet serieus rijden te betekenen
ik vind je leergierigheid en enthousiasme om te prijzen, TSveel tienermeiden die dressuurrijden hier zijn vooral van het pluk-en-trekwerk en als ie z'n kop niet omlaag doet gaat de slof er maar om
Vind het erg goed van je dat je je wilt inlezen in hoe dressuur nou eigenlijk in zijn werk gaat, en je bent op de goede weg hoor, met het paard van achter naar voren te rijden
leuk dat jij je er ook voor intresseerd