Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
paardengek_8 schreef:Het ligt er dan wel aan hoe je die nageefelijkheid verkrijgtals je sommige mensen ziet trekken kan dat nooit ontspannend zijn
stef schreef:toch leuk dat mensen roepen: Buitenrit is voor de ontspanning, terwijl nageeflijkheid juist een gevolg van ontspanning is

kleinvosje schreef:Maar daar gaat het hier niet over DS, het gaat over buitenrijden en nageeflijkheid. Ik heb het idee dat TS bedoelt dat ze haar paard inh et bos wel of niet aan de teugel rijdt, met de neus op de loodlijn dus. Dat is iets anders dan nageeflijkheid.
kleinvosje schreef:kleinvosje schreef:Ja, ik wil mijn paard in het bos ook nageeflijk hebben. Ik denk dat je nageeflijkheid hier verwart met aan de teugel, zijn twee verschillende dingen. Je kunt een paard ook nageeflijk hebben zonder dat je het hoofd op de loodlijn hebt. Ik vraag nageeflijkheid in het bos, maar mijn paard mag dan best met de neus eruit lopen.
Ik quote mezelf nog maar een keer, in de hoop dat wat meer mensen erop reageren. Ik merk aan de reacties in dit topic dat er heel veel mensen zijn die e.e.a. met elkaar verwarren...
In galop ben ik momenteel enkel bezig met tempocontrole in het bos, nageeflijk in galop lukt niet eens in de piste, en buiten wordt ze enorm heet, dus voorlopig ben ik al blij als ik ze min of meer bij mij kan houden.
dus je paardje ook
)
Maar als madame loopt te dribbelen is een paard die met z'n hoofd in de sterren loopt ook niet echt aan te raden.
.