Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xManon_ schreef:Zal wel te maken hebben met het zwaard links, waar je anders aan blijft haken.
Nies_ schreef:Rechts!
Ik ben ook zo iemand die zich er aan ergert als dat niet zo gedaan wordt![]()
De teugel met de gesp is de rechterteugel en de zweep hoort links, dat je die in training overpakt snap ik, maar op wedstrijden.. Nee, dan kan rechts echt niet.
webster543 schreef:Zoals al gezegd is, tegeuls rechts. De teugels zijn daar ook voor gemaakt, de gesp is op de rechter teugel en ook iets korter dan de linker teugel, opdat, als alles rechts hangt, ook de gesp het laagste punt vormt.
Alleen bij de bereden politie worden de teugels (4) aan de linker kant gehangen omdat rechts de lans of de trompet wordt vastgehouden.
Frodo_ schreef:webster543 schreef:Zoals al gezegd is, tegeuls rechts. De teugels zijn daar ook voor gemaakt, de gesp is op de rechter teugel en ook iets korter dan de linker teugel, opdat, als alles rechts hangt, ook de gesp het laagste punt vormt.
Alleen bij de bereden politie worden de teugels (4) aan de linker kant gehangen omdat rechts de lans of de trompet wordt vastgehouden.
interessant, want ik wil later bij de bereden politie.
ik moet me dan dus gaan aanpassen