aerdenhout1 schreef:gabjj8 schreef:gewoon niet met sporen rijden
ook niet om de hulpen te verfijnen...
Laat me raden...NH er???
problemen mee?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
aerdenhout1 schreef:Nee hoor, zeker geen problemen mee, maar het is wel erg kortzichtig.

Yviertje schreef:Voor al die voorstanders van sporen: Stap eens op mijn paard! Wedden dat ze binnen no time weer af zijn? Die van mij heeft ze gewoon niet nodig, want ze reageert al te heftig op gewone beenhulp.
Ik vind persoonlijk dat er vaak te snel naar een spoortje of zweep wordt gegrepen, al heb je er idd van die luie flikkers bij die anders gewoon niet doen wat je vraagt.
Ik kan op alle paarden mijn sporen gewoon aanhouden. Kwestie van zorgen dat je hem er niet mee raakt. Anne_GTI schreef:Yviertje schreef:Voor al die voorstanders van sporen: Stap eens op mijn paard! Wedden dat ze binnen no time weer af zijn? Die van mij heeft ze gewoon niet nodig, want ze reageert al te heftig op gewone beenhulp.
Ik vind persoonlijk dat er vaak te snel naar een spoortje of zweep wordt gegrepen, al heb je er idd van die luie flikkers bij die anders gewoon niet doen wat je vraagt.
Wedden van nietIk kan op alle paarden mijn sporen gewoon aanhouden. Kwestie van zorgen dat je hem er niet mee raakt.
Anne_GTI schreef:Yviertje schreef:Voor al die voorstanders van sporen: Stap eens op mijn paard! Wedden dat ze binnen no time weer af zijn? Die van mij heeft ze gewoon niet nodig, want ze reageert al te heftig op gewone beenhulp.
Wedden van nietIk kan op alle paarden mijn sporen gewoon aanhouden. Kwestie van zorgen dat je hem er niet mee raakt.
Waratje schreef:Ik denk dat je met die 50% een heleboel mensen een onverdiende veer in hun **** steekt![]()
Maar inderdaad, ik verwacht dat een goede ruiter best met spoortjes op jouw paard kan rijden, maar het gros dat met sporen rijdt waarschijnlijk niet. Mijn schatting zit (zonder je paard verder te kennen) meer in de richting van 90%
aerdenhout1 schreef:Waratje schreef:Ik denk dat je met die 50% een heleboel mensen een onverdiende veer in hun **** steekt![]()
Maar inderdaad, ik verwacht dat een goede ruiter best met spoortjes op jouw paard kan rijden, maar het gros dat met sporen rijdt waarschijnlijk niet. Mijn schatting zit (zonder je paard verder te kennen) meer in de richting van 90%
Dan onderschat je wel heel erg de kunde van paard rijdend Nederland!
Het niveau zit vele malen hoger dan dat jij nu in schat met je 90%.
aerdenhout1 schreef:Mijn ervaring met sporen hier op stal en op wedstrijden bij andere ruiters is dan veel beter als die van jou.