Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
. kelly85 schreef:Ik ben bezig met een artikel over dressuur en vraag me af waarom mensen graag dresuur rijden.
Is het:
- het wedstrijdelement?
- het mooie plaatje?
- het samenzijn met je paard?
- omdat iedereen het doet?
- een combinatie van bovenstaande?
- iets anders?
Ik ben erg benieuwd hoe jullie hierover denken!
. Het is aan mij niet besteed helaas, ik denk dat je van thuis uit ook wat hulp nodig heb! khalid schreef:Ik heb 'dezelfde soort' ouders met auto als jijik zou het ook graag willen dressuur! maar ik heb weinig keus, het kan niet. Heb ten 1e geen ouders die in de paardensport zitten ( zijn er eerder bang van ). We hebben geen auto waar trailer achter kan, auto is te licht. Al zouden we 'n goede trailer hebben, moet ik er eerst een kopen + aanhangerrijbewijs. Het is aan mij niet besteed helaas, ik denk dat je van thuis uit ook wat hulp nodig heb!
Maar paardrijden bepaal ik lekker zelf (en ja, dat kost me ook wat maargoed dat heb ik er voor over).
Moll schreef:omdat ik me paard wil onderhouden en verbeteren tot dat geen wat hij is en hem een kwalitatief beter leven geven dan wanneer ik het niet doet, het is namelijk een feit da wanneer het paard gimnastish word beleerd en oderhouden zijn leeftijd aanzienlijk verhoogt word voor dat hij overlijd.
khalid schreef:ik zou het ook graag willen dressuur! maar ik heb weinig keus, het kan niet. Heb ten 1e geen ouders die in de paardensport zitten ( zijn er eerder bang van ). We hebben geen auto waar trailer achter kan, auto is te licht. Al zouden we 'n goede trailer hebben, moet ik er eerst een kopen + aanhangerrijbewijs. Het is aan mij niet besteed helaas, ik denk dat je van thuis uit ook wat hulp nodig heb!