schoentje schreef:lees je post nog eens even goed door Ayasha, dan zie je dat er niets in staat om inhoudelijk op in te gaan. Er staan geen duidelijke vragen of discussiepunten in. Het valt mij ook op dat steeds als jij je ergens in een discussie mengt, dat de discussie een nare wending krijgt. Is niet nodig vind ik, iedereen mag een mening hebben en dat hoeft niet dezelfde als die van jou te zijn.
De openingspost bevat ook niet echt een specifiek onderwerp. Het onderwerp is de springsport en hun bitten en hulpteugels. Dat is zo breed, er zijn zo veel verschillende soorten springruiters en paarden en zo veel verschillend gebruik van deze bitten en hulpteugels.
Het valt niet te zeggen of het goed of fout is, dat ligt aan de ruiter die het gebruikt. En natuurlijk zijn er in de springsport ook rotte appels.
Maar er is dus niet een bepaalde ruiter of groep ruiters waar in dit topic over te discusseren valt.
Wat mij betreft is deze discussie dus ten einde...
Als we naar de professionele springruiters kijken zitten daar een stuk minder rotte appels bij dan bij de dressuurruiters. Dat durf ik wel te stellen.