Bijvoorbeeld mijn profiel, staan ook alleen foto's in van hoge sprongen.
Maar daarbij kan ik vertellen, dat ik slechts 1 of 2 keer in de week spring. Waarvan zeker 1 keer niet hoger dan 60 cm.
In/uit-jes, drafbalken ervoor, hindernis op 30 cm en vanuit de volte springen en in de andere galop landen, simpele lijntjes...Ga zo maar door.
Dat je het niet veel ziet wil niet zeggen dat het niet gedaan wordt.
De ' hobby' springers zullen eerder alleen maar denken aan hoogte, de mensen met wedstrijd ambities gaan ook werken aan het technische deel.
En dan nog iets: Iedereen traint op zijn minpunten, of juist om de hoogtepunten nog beter te maken.
Voor de 1 is dit simpel parcoursen hoog springen, en voor de ander weer compleet wat anders.
Ohja, en ik heb ' vroegah' ook de Z bereikt zonder dat ik enig idee had wat technisch rijden was.

Zolang je dan maar een hele goede pony hebt, of zoals ik had 1 die springen helemaal geweldig vind, dan komt dat ook wel goed hoor.
Ik maak me meer zorgen om de mensen die van elk mogelijk bedenkbaar voorwerp een hindernis maken.
Of mensen die 100 keer over 1 steiltje springen, net zolang totdat het niet hoger kan.
Dan pas ben je helemaal verkeerd bezig in mijn ogen.
Over die drafbalk: Mijn paard wordt ook getraind op de 1.20 zonder drafbalk, maakt geen verschil zolang je er goed genoeg op getraind hebt en controle over je paard hebt.