Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pasdedeux schreef:Het is alleen in die keertwending. Het heeft inderdaad met gewichtsverplaatsing te maken.
Er is wel een foto te vinden met mijn houding in die keertwending en ik kan zelf ook precies vertellen wat ik verkeerd doe maar ik krijg het gewicht gewoon niet goed.
De laatste foto wordt het al beter maar wat je ziet is dat ik een draai maak in mijn bekken, mijn binnenbeen zelfs afsteek om het paard ruimte te geven toch de kant op te gaan wat ik wil, maar mijn onderlichaam de andere richting aangeeft. De tweede foto ben ik nog meer verkrampt. Mijn lijf blokkeer letterlijk in deze oefening, heel apart.
FaberSmid schreef:In hoe verre heeft de bodem met het scheeft of recht rijden te maken? Sommige bodems lijken het te verergeren?
koeke schreef:@Azmodania Jij bent toch ook van dat andere topic? Interessant verhaal was dat, knap dat je zo verbeterd bent. Eigen werkof heb je hulp gehad?
BigOrion schreef:Mijn paard is lekker afwisselend: ene week is ie rechtshandig en de andere week is ie linkshandigMAF! Hoe kan dat?!
ponylove1995 schreef:Zo is het wel dat mijn pony mij ook naar links zet, maar hoe het nu komt.